لوستر

لوسترهای حبابی

لوسترهای حبابی

لوستر ها قدمت بسیار زیادی دارند، امروزه مدل های زیادی از لوستر در بازار موجود می باشد که افراد با سلیقه های مختلف آن ها را دنبال می کنند. یکی از مدل های پرطرفدار لوسترهای حبابی می باشد. حباب ها نور لامپ و چراغ را به طرز شگف آوری پخش می کنند، کجکوعه ای از این حباب ها در کنار هم بسیار خاص و دلبر خواهد بود. کسانی که در جست و جوی یک طرح خاص برای لوستر هستند، می توانند به سراغ لوسترهای حبابی بروند.

لوستر حبابی قابلیت بسیار زیادی داشته و در انواع طرح ها و مدل ها وجود دارد. دکوراسیون محیط خانه با لوسترهای حبابی ظاهری زیبا و جذاب خواهند داشت. در این مقاله به هدف بررسی ویژگی های لوسترهای حبابی این محصول جدید و متفاوت را به خوبی معرفی خواهیم کرد. تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

ویژگی لوسترهای حبابی

لوستر های حبابی یک لوستر کاملا با نورپردازی مناسبی هستند، تنها تفاوت این نوع از لوستر با سایر مدل ها نوع چراغدانی است که در آن بکار رفته شده است. حباب شی کروی شکلی ی باشد که در رنگ ها و سایز های مختلف ساخته می شوند. این حباب ها بر روی فلزات مختلف به منظور ساخت لوسترهای حبابی سوار می شوند. درون حباب ها لامپ های مختلفی قرار خواهد گرفت. نور لامپ بر جداره ی داخلی حباب اصابت خواهد کرد، سپس حباب به دلیل ماهیت کریستالی که دارد، بازتاب نور را چندین برابر می کند. زمانی که از لوسترهای حبابی استفاده می شود با لامپ های کوچک می توان نور پردازی زیادی ایجاد کرد.

یک ویژگی و امتیازمثبت که درون لوسترهای حبابی وجود دارد، این است که با استفاده از آن ها می توان لوستر های متنوعی ساخت. در بعضی از مدل های لوستر تنها شاهد یک سبک و طرح هستیم. اما در این لوسترها این موضوع کاملا برعکس می باشد. اگر به این لوسترها توجه داشته باشید، می بینید که پایه لوستر ها اشکال هندسی مختلف هستند و ممکن است دو لوستر حباب هیچ شباهتی به همدیگر نداشته باشند و تنها وجه اشتراک میان آن ها حباب های بکار رفته درون شان باشد.

حباب ها در اندازه های مختلفی ساخته می شوند، اما اندازه ی آن ها چندان کوچک و ریز نمی باشد. چندین حباب در کنار هم لوسترهای حبابی را می سازد، در نهایت لوسترهای حبابی اندازه ی بزرگی دارد. هر کدام از حباب ها قسمتی از خانه را روشن خواهند کرد. به دلیل محفظه ی حباب، لامپ های موجود در آن ها در یک کاور محافظتی قرار گرفته اند و به آسانی خراب نمی شوند.

لوستر حبابی

لوستر های حبابی مناسب چه مکان هایی هستند؟

یکی از سوالاتی که کاربران در جست و جوی آن هستند، مکان های کناسب برای نصب لوستر حبابی می باشد. همان گونه که ذکر شد، لوسترهای حبابی اندازه های نسبتا بزرگی دارند. سایز کوچک آن ها از لوستر های دیگر بزرگ تر است. به همین دلیل توصیه نمی شود از لوسترهای حبابی در مکان های کوچک و فضای های محدود استفاده شود. سالن هایی که فضای زیادی دارند، با نصب یک لوستر حبابی زیبا تر خواهند شد. اما مکان های کوچک هیچ تناسبی با لوستر حبابی ندارند. عدم هماهنگی لوستر با محیط فضا تناقض نا متعارفی ایجاد می کند که از چشم ناظر و بیننده زشت و ناپسند خواهد بود. در انتخاب لوستر حبابی باید چندین فاکتور دیگر را نیز مد نظر داشت. به عنوان مثال مکان هایی که دارای سقف کوتاهی هستند، نیاز به لوستر های جمع و جوری دارند که با اشغال کمترین فضا، بیشترین روشنایی را ایجاد کنند. هم چنین زمانی که چیدمان فضای خانه شلوغ و پر است، نصب لوستر حبابی تنها ازدحام را در محیط ایجاد خواهد کرد. اگر خواهان نصب لوسترهای حبابی هستید، باید فضای خانه را خلوت کنید، تا از شلوغی بیش از حد و زننده جلوگیری شود.

کلام پایانی

لوستر ها یکی از مهم ترین ارکان دکوراسیون داخلی می باشند، که باید به درستی انتخاب شوند. لوسترهای حبابی یکی از زیبا ترین لوستر های موجود در بازار می باشد که به واسطه ی آن می توانید فضای خانه را دلچسب تر کنید، البته به شرط این که اصول اولیه در رابطه با لوستر را رعایت کنید. یکی از مجموعه هایی که می تواند در انتخاب لوستر مخصوصا لوسترهای حبابی به شما کمک مند، آرام ست می باشد. در این مجموعه یک تیم کارشناس طراحی داخلی قرار دارد که با بررسی ویژگی های منزل شما، راهنمایی های لازم را در خصوص وسایل دکوراتیو هم چون لوستر ارائه می دهد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای