مقاله, لوستر

محبوب ترین لوستر های جهان کدامند

خرید لوستر ارزان و جدید برای اتاق خواب _ آرامست

محبوب ترین لوستر های جهان ، لوستر ها در گذشته  نمادی از ثروت و کالایی لوکس و مختص طبقه اشراف زادگان بودند. اما با گذشت زمان خرید و استفاده از این کالا در میام مردم نیز رواج پیدا کرد. اکنون  نیز لوستر ها جز  محبوب ترین ابزار نور پردازی به شمار می‌ روند به طوری که هر ساله بر تعداد و تنوع لوستر های موجود در بازار افزوده می شود. و بسیاری از طرح های ساخته شده در رده محبوب ترین لوستر های جهان قرار گرفته اند.امروز در این وبلاگ از سایت آرام ست به بررسی مجبوب ترین لوستر های جهان میپردازیم پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین در این مقالات بعدی به بررسی دلالی این محبوبیت ها میپردازیم. پس با سر زدن روانه به سایت ما از اخرین اخبار و مطالب سایت ما بهره مند شوید.

 

لوستر مینیمال و فانتزی

امروزه به دنبال  کوچک شدن فضای خانه ها و گرایش سلیقه مردم به ساده گرایی، در این زمینه طراحی لوسترها نیز تغییر کرده و ابعاد آن ها  به تبع کوچک تر و ساده تر شده است.  در این میان یکی از محبوب ترین انواع لوسترها که مناسب زندگی امروزی نیزهست، لوسترهایی با طرح  مینیمال و یا فانتزی هستند که سبک طراحی شیک و بسیار زیبایی دارند و مناسب دکوراسیون خانه های کوچک و کافه های دنج هستند.

در همه انواع لوسترها شامل دیواری، شاخه ای، سقفی می توان از طرح مینیمال به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. البته هنگام استفاده از این نوع لوسترها توجه به دکوراسیون وسایل  خانه بسیار مهم و کلیدی است.

لوستر مینیمال و فانتزی

 

لوستر مدرن

یکی دیگر از انواع لوسترها که محبوبیت زیادی در جهان دارد لوسترهای مدرن هستند که ظاهری زیبا و شکیل دارند و از جنس های مختلف با فرم های بسیار خلاقانه و جالب ساخته می شوند. بیشتر تصور بر این است که لوسترهای مدرن فاقد زرق و برق و بسیار ساده هستند اما این تصور اشتباه است و جالب است که بدانید لوسترهای کریستالی با محبوبیت و زیبایی خارق العاده ای که دارند در رده لوسترهای مدرن قرار گرفته اند. این نوع لوسترهای کریستالی از ترکیب استیل و شیشه ساخته می شوند که از  طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردارند و به طور معمول بهترین مکان برای کاربرد این نوع لوسترها می تواند بالای میز نهار خوری باشد که باعث می شود آن قسمت از خانه بسیار شیک و لوکس به نظر برسد.

هم چنین در میان انواع پرفروش ترین و محبوب ترین  لوسترهای مدرن می توان به لوسترهای با شکل هندسی اشاره کرد که دارای خطوط صاف با زاویه های مشخص هستند. به طور معمول استفاده از این نوع لوسترهای مدرن هندسی فضای آرامش بخش و باز را ایجاد خواهند کرد.

یکی دیگر از انواع لوسترهای مدرن باید به لوستر خطی اشاره کرد علاوه بر زیبایی، کارایی گسترده ای نیز دارند که علاوه بر نشیمن می توان از آن در تراس های وسیع و اتاق خواب و حمام و سرویس های بهداشتی نیز استفاده کرد.

یکی دیگر از محبوب ترین انواع لوسترهای مدرن، لوستر هایی هستند که از چوب ساخته می شوند که به دلیل زندگی شهری و دوری از طبیعت وجود لوستری به سبک مدرن و طرح چوب حس آرامش بخشی را به اعضای خانواده القا می کند.

لوستر مدرن

 

لوستر کلاسیک

بدون شک یکی از سبک های قدیمی و با اصالت در میان انواع لوستر ها، لوستر های کلاسیک هستند که از محبوبیت ویژه ای برخوردارند. لوستر های کلاسیک به لوستر های چند شاخه ای نیز معروف اند و در نوع خود بسیار پر زرق و برق اند. این لوسترها به دلیل ابعاد زیادی که دارند معمولا از آن ها در محیط پذیرایی و نشیمن استفاده می شود. این نوع لوسترها اغلب شکل هندسی مدوری دارند و همانطور که در شکل مشخص است تعداد زیادی کریستال از شاخه آنها آویزان است و همین کریستال ها شکلی نوستالوژیک و سلطنتی به آن ها بخشیده است.

مهم ترین چیزی که در هنگام خرید این نوع لوستر باید به آن توجه داشت ابعاد محیط پذیرایی و نشیمن است. اگر که فضای خانه کوچک باشد بهتر است از لوستر کلاسیک کوچک استفاده کنید. همچنین باید رنگ لوستر کلاسیک مورد نظر با دکوراسیون پذیرایی مطابقت داشته باشد. استفاده از رنگ های نقره ای و برنزی برای خانه هایی با سبک سلطنتی مناسب تر است.

مقاله پیشنهادی—

نتیجه گیری

بدون شک طرح و دیزاین در همه جوانب در انتخاب نوع لوستر بسیار مهم و حیاتی است. با گذشت زمان طراحی و ساخت لوستر به دنبال  تغییر سلیقه ها و سبک زندگی متفاوت تر و متنوع تر از قبل شده است.  در نتیجه می توان گفت از میان محبوب ترین انواع لوسترهای جهان آن هایی مد نظر هستند که طرحی  مناسب با محیط خانه داشته باشند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای