لوستر, مقاله

نقش لوستر در دکوراسیون داخلی

نقش لوستر در دکوراسیون داخلی-وب سایت آرام ست

نورپردازی، در زیبایی طراحی دکوراسیون داخلی نقش بسیاری دارد. به همین دلیل در ساختمان ها از ابزار آلات مختلفی برای نورپردازی محیط استفاده می کنند. یکی از ابزار آلات پر مصرف که از گذشته تا به امروز در طراحی دکوراسیون ساختمان ها استفاده می شود، لوستر می باشد.

لوستر ها، علاوه بر ابزاری برای نور پردازی ساختمان ها، در جهت زیبا سازی محیط نیز استفاده می شوند. لوستر ها، باعث می شوند، محیط ساختمان از شکوهی بی نظیر برخوردار شود. به همین علت در تمام اماکن تاریخی-گردشگری ایران، لوستر های باستانی زیبایی وجود دارد.

در این مقاله به صورت مفصل در رابطه با تاثیرات لوستر در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها توضیح داده شده است؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

نقش لوستر در دکوراسیون داخلی-وب سایت آرام ست

لوستر چیست؟

لوستر، زیبا ترین و مهم ترین جزء یک خانه می باشد. لوستر ها، با این که بر سقف خانه ها آویزان می شوند؛ اما بیشترین تاثیر را بر محیط می گذارند، لذا نوری یکسان در سراسر محیط ساطع می کنند. لوستر ها، در عین حال قدیمی ترین و بروز ترین سیستم های روشنایی می باشند؛ زیرا در ساخت آن ها از برترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود.

لوستر، تجهیزی زینتی است؛ که مجموعه ای از لامپ ها و شمع ها را به صورت شاخه ای در کنار همدیگر قرار می دهد و سبب زیبا تر شدن محیط می شوند. لوستر ها از نظر سایز، رنگ، شکل، نوع لامپ، وزن و… متنوع هستند. به همین خاطر افراد می توانند بر حسب سلیقه به خرید این تجهیز بپردازند.

دکوراسیون منازل ایرانی بسیار پر شکوه و زیبا می باشد؛ لذا توسط لوستر های متعددی زینت داده شده اند. لوستر ها باعث می شوند، جلوه ساختمان ها در تمام طول شبانه روز درخشان و زیبا باشد.

برترین انواع لوستر ها:

زیبا ترین لوستر های قدیمی که از سال ها پیش در طراحی های دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد؛ لوستر های شاه عباسی می باشد. لوستر های شاه عباسی  در جنس های مختلفی طراحی شده اند. برترین نوع لوستر های شاه عباسی، لوستر هایی از جنس برنج و مس می باشد.

ترکیب لوستر های شاه عباسی با طراحی های دکوراسیون فوق العاده است؛ لذا باعث شده هارمونی جالب بین محیط و ابزار آلات به وجود آید.

لوستر های فانتزی، اغلب در طراحی دکوراسیون اتاق های کودک استفاده می شود. طرح این لوستر ها برگرفته از کارکتر های کارتونی محبوب است.  از جمله طرح های محبوب لوستر های فانتزی می توان طرح باب اسفنجی، پاتریک، هاج زنبور عسل و… را نام برد.

نصب لوستر های فانتزی در اتاق های کودک باعث شده زیبایی اتاق چندین برابر شود و کودک حس بهتری از محیط جذب کند.

لوستر های کریستال از زیبایی فوق العاده ای برخوردار هستند. این گونه از ابزار آلات برای زینت دادن به محیط ساختمان بسیار مناسب است؛ لذا هماهنگی بالایی با سبک طراحی دکوراسیون دارد.

لوستر چیست؟-وب سایت آرام ست

در انتخاب لوستر برای دکوراسیون ساختمان باید به چه ملاکی توجه کنیم؟

لوستر ها زمانی سبب زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی می شود، که طبق اصول فنگ شویی در محیط ساختمان قرار گیرد. یکی از ملاک های مهم برای انتخاب لوستر، نوع سبک دکوراسیون می باشد. اگر شما با در نظر داشتن سبک دکوراسیون، لوستر ساختمان تان را انتخاب کنید. بدیهی است، جلوه ساختمان باشکوه و زیبا می شود، لذا بین اجزای دکوراسیون هارمونی چشم نواز برقرار می شود.

رنگ لوستر نیز مهم است. رنگ لوستر ها را باید مطابق با طیف رنگی موجود در فضای ساختمان انتخاب کرد؛ لذا تناسخ بی مورد در دکوراسیون باعث شده زیبایی دکوراسیون از بین برود.

معیار دیگری که بسیار مهم و با اهمیت است؛ سایز و اندازه لوستر می باشد. ساز لوستر بایستی طبق مساحت و متراژ ساختمان تعیین شود. نباید به هیچ وجه در ساختمان های کوچک از لوستر های بزرگ استفاده کنید؛ لذا سبب شده نه تنها جلوه محیط زیبا نباشد، بلکه ساختمان نیز بیش از اندازه کوچک به نظر می رسد.

در انتخاب لوستر برای دکوراسیون ساختمان باید به چه ملاکی توجه کنیم؟-وب سایت آرام ست

لوستر های مورد علاقه مان را از کجا بخریم؟

در زمینه خرید و فروش لوستر های زینتی، فروشگاه های مختلفی فعالیت می کنند. برترین آنلاین شاپی که در این عرصه فعال است؛ آرام ست می باشد. تنوع محصولات در این آنلاین شاپ بسیار می باشد. به همین خاطر برای افراد سخت پسند بسیار مناسب است؛ لذا آن ها می توانند در کمترین زمان ممکن محصول دلخواه شان را خریداری کنند.

مشتریان عزیز می توانند در هر زمان از شبانه روز به وب سایت آرام ست رجوع کنند و از بین انبوهی از لوستر ها، لوستر منتخب شان را با قیمتی مناسب بخرند.

لوستر های مورد علاقه مان را از کجا بخریم؟-وب سایت آرام ست

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای