لوستر, مقاله

تفاوت لوستر دایکاست با لوستر برنزی چیست؟

تفاوت لوستر دایکاست با لوستر برنزی چیست؟

تفاوت لوستر دایکاست با لوستر برنزی با چیست؟ تمایز بین لوستر برنزی و لوستر دایکاست را می توان در قیمت، وزن، تنوع و جنس آنها یافت. هنگام خرید لوستر ممکن است با اصطلاحات و نام هایی مانند لوستر برنزی یا لوستر دایکاست مواجه شوید. این دو لوستر ممکن است از نظر ظاهری شبیه هم به نظر برسند اما تفاوت های چشمگیری با هم دارند. دانستن تفاوت بین یک لوستر برنزی و یک لوستر دایکاست به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. با توجه به اهمیت این موضوع، امروز در آرامست قصد داریم به طور خلاصه به تفاوت های لوستر برنزی و دایکاست بپردازیم.

 

برای پیوستن به پیج اینستاگرام فروشگاه آرامست کلیک کنید.

 

تفاوت لوستر دایکاست و برنزی به همراه ویژگی های لوستر برنزی

بیایید نگاهی کلی به ویژگی های هر یک از این لوسترها بیندازیم تا تفاوت لوستر برنزی و دایکاست را بیان کنیم. بیایید با لوستر برنز شروع کنیم. وقتی از لوسترهای برنزی صحبت می کنیم، منظور آن دسته از لوسترهایی است که از آلیاژ برنج ساخته شده اند. استفاده از برنج در این لوسترها نسبت به برنز کاملا مقرون به صرفه است زیرا در برابر اکسیداسیون مقاوم بوده و همچنین ظاهر زیبایی نسبت به سایرین دارد.

تفاوت لوستر دایکاست و برنزی به همراه ویژگی های لوستر برنزی

اگر بخواهیم لوسترهای برنزی را از نظر جنس دسته بندی کنیم، لوسترهای برنزی آنتیک، سرامیک و شاخه مانند به ذهن می رسد. در این میان لوسترهای برنزی شاخه مانند قیمت بالاتری نسبت به بقیه دارند. در واقع پیچیدگی به کار رفته در آنها بیشتر از سرامیک و آنتیک است. از این نوع لوسترها می توانید در سالن ها، نشیمن ها و غذاخوری ها استفاده کنید. لوسترهای برنزی به دلیل زیبایی و تنوع بالا در بین بسیاری از طرفداران محبوبیت دارد.
برای اینکه این لوسترها ظاهر خوبی داشته باشند یا به اصطلاح بدرخشند، در مراحل تولید و در مرحله نهایی آبکاری می شوند. آبکاری آنها به سه دسته کروم (نقره)، طلایی (طلای 24 عیار) و آنتیک (طلایی و قدیمی) تقسیم می شود.

 

ویژگی های متمایز لوستر دایکاست

ویژگی های متمایز لوستر دایکاست - آرامست

در این بخش قصد داریم به تفاوت های لوستر برنزی و لوستر رنگرزی بپردازیم و همچنین ویژگی های منحصر به فرد لوستر رنگرزی را برجسته کنیم. این لوستر نفیس در اشکال و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شود که آن را با هر سلیقه یا ترجیحی سازگار می‌کند. لوسترهای رنگرزی با استفاده از فلزاتی مانند آلومینیوم و مس ساخته می شوند که دوام عالی و طول عمر طولانی برای آنها فراهم می کند. علاوه بر این، آنها سبک و قابل حمل هستند و حمل و نقل و جابجایی آنها را آسان می کند.

 

تفاوت بین لوسترهای برنزی و دایکاست

تفاوت بین لوسترهای برنزی و دایکاست - آرامست

با مطالعه مشخصات ذکر شده مطمئناً می توان حدس زد که این دو لوستر کاربرد چشمگیر و زیبایی وسیع خود را دارند. اما از نظر جنس، وزن، تنوع و قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. لوسترهای برنزی عموماً از برنج ساخته می شوند و وزن زیادی دارند. از طرفی لوستر رنگرزی از آلومینیوم ساخته شده و وزن سبکی دارد.
تفاوت لوستر آلومینیومی و برنزی را می توان در تنوع آنها نیز مشاهده کرد. به طور معمول، لوسترهای آلومینیومی تنوع بیشتری نسبت به لوسترهای برنزی دارند و به شما این امکان را می دهند تا با توجه به بودجه و سلیقه خود محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین در مورد تفاوت قیمت باید به این نکته اشاره کرد که آلیاژ برنج در مقایسه با آلومینیوم در رتبه بالاتری قرار دارد و در نتیجه قیمت لوستر برنزی نسبت به آلومینیوم بالاتر است.

 

مقاله پیشنهادی—تاثیر لوستر در دکوراسیون داخلی: روشنایی، زیبایی، و احساسات

 

نتیجه گیری و کلام آخر

همانطور که در این مقاله از فروشگاه اینترنتی آرامست خواندید ، در مورد تمایز لوستر برنزی و دایکاست صحبت کردیم. ما تصدیق می کنیم که هر یک از آنها زیبایی منحصر به فردی دارند. اما قیمت لوستر برنزی در مقایسه با آلومینیوم بیشتر است. دلیل این امر را می توان وزن سنگین و آلیاژ گران قیمت به کار رفته در آن یعنی برنج دانست.
در نهایت این شما هستید که با توجه به بودجه و سلیقه خود یک خرید هوشمندانه انجام دهید. برای خرید لوستر برنزی یا دیکست می توانید محصولات مختلف موجود در فروشگاه چشمه نور را بررسی کنید. سطح تنوع و کیفیت در مجموعه آنها به طور قابل توجهی بالا است و طیف وسیعی از ترجیحات را برآورده می کند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای