آباژور, مقاله

خرید جدیدترین آباژور ایستاده آرام ست

خرید جدیدترین آباژور ایستاده آرام ست - آرام ست

خرید جدیدترین آباژور ایستاده آرام ست ؛ یکی از وسایل کاربردی و زیبایی که در دکوراسیون نقش بسزایی دارد، آباژور ایستاده مدرن است. این لامپ ها نورپردازی اتاق نشیمن را تکمیل می کنند و جلوه زیبایی به دکوراسیون می بخشند. اگر می خواهید با لامپ های جانبی روشنایی منزل خود را تقویت کنید تا پایان این مقاله در وبلاگ های آرام ست با ما همراه باشید.

 

برای پیوستن به پیج اینستاگرام فروشگاه آرام ست کلیک کنید.”

 

ویژگی های آباژور مدرن

لامپ های جانبی مدرن معمولا ظاهری ساده و شیک با بدنه ای از فلز یا چوب و آباژور ساخته شده از فلز ، پارچه یا PVC دارند. چراغ کناری مدرن بلند است و به شکل عمودی طراحی شده است. برخی از این لامپ ها از یک پایه و یک آباژور منحنی ساده تشکیل شده اند. در برخی از آنها پایه و آباژور از فلز براق ساخته شده است.

لامپ های کناری مدرن فاقد هرگونه تزئین ، آویز و حکاکی هستند و حس سادگی و صمیمیت را القا می کنند. آباژور های این لامپ ها نیز مانند بدنه آن ها ساده و فاقد هرگونه تزیین هستند. در بیشتر موارد ، مدل های مدرن لامپ های جانبی ساده تر و کاربردی تر هستند.

خرید آباژور ایستاده از آرام ست

آباژور ایستاده آرام سری ML9036

 

استفاده از آباژور ایستاده مدرن در دکوراسیون داخلی

چراغ کناری مدرن بیشتر در گوشه های نشیمن یا کنار میز ناهارخوری استفاده می شود. اگر می خواهید فضای روشنایی متفاوتی در اتاق نشیمن خود داشته باشید، این چراغ کناری بهترین گزینه برای شماست. این محصولات با توجه به طراحی های زیبا و تنوع بالا، کاربرد وسیعی در دکوراسیون داخلی دارند. لامپ های جانبی با پایه های بلند دارای آباژورهای بزرگ تری نسبت به سایر لامپ ها هستند و در نتیجه تعادل متناسبی بین پایه بلند و آباژور آن ایجاد می شود.

 

آشنایی با انواع آباژور های ایستاده مدرن

هنگام مقایسه لامپ های رومیزی کناری مدرن با لامپ های رومیزی، بدیهی است که اولی روشنایی بهتری ارائه می دهد و می تواند یک محیط نورپردازی فوق العاده در اتاق نشیمن ایجاد کند. علاوه بر این، این چراغ‌های رومیزی کناری در مقایسه با چراغ‌های رومیزی گران‌تر هستند.

خرید آباژور ایستاده از آرام ست

آباژور ایستاده آرام سری ML822

آشنایی با سبک های مختلف آباژور های ایستاده

چراغ های رومیزی کناری در متریال های مختلفی موجود هستند و بهتر است یکی را انتخاب کنید که با سایر مبلمان خانه شما، به ویژه لوسترها، تحسین برانگیز باشد. حال به معرفی چند مدل از این چراغ های رومیزی می پردازیم:

  • 1. چراغ رومیزی کناری ساده با پایه فلزی: این چراغ رومیزی کناری مدرن نه تنها ساده است، بلکه برای نورپردازی اتاق نشیمن نیز بسیار کاربردی است. وقتی با لوسترهای مدرن ست شود جلوه زیبایی در خانه ایجاد می کند.
  • 2. چراغ رومیزی کناری خطی: این نوع لامپ ها برای روشن کردن گوشه های تاریک اتاق نشیمن که فاقد نور طبیعی هستند بسیار عالی هستند. شبیه یک میله باریک و نورانی بهترین انتخاب برای نورپردازی گوشه های اتاق هستند.
  • 3. چراغ رومیزی کناری منحنی: این چراغ یکی از جدیدترین مدل هاست و برای خانه هایی با سقف بلند مناسب است. دارای پایه محکمی است که از افتادن آن جلوگیری می کند. متریال استفاده شده برای این مدل معمولاً فلز براق بوده و طول آن حدود دو متر است.

 

“برای خرید و دیدن انواع آباژور های آرام ست کلیک کنید.”

 

انتخاب یک لوستر برای تکمیل آباژور های ایستاده در دکوراسیون

همانطور که قبلا ذکر شد، هماهنگی بین لوسترها و چراغ های رومیزی کناری هم برای نورپردازی و هم برای دکوراسیون منزل بسیار مهم است. چراغ های رومیزی بغل مدرن برای خانه هایی با سبک مدرن مناسب هستند، بنابراین لوستر نیز باید طراحی مدرن داشته باشد.

 

“برای خرید و دیدن لوستر های آرام ست کلیک کنید.”

 

نتیجه گیری و کلام آخر

چراغ رومیزی مدرن یکی از بهترین ابزارها برای نورپردازی و تزیین اتاق نشیمن یا نشیمن است. با انتخاب مدل مناسب، دکوراسیون اتاق نشیمن شما کامل می شود.
اگر به دنبال انواع چراغ های رومیزی مدرن و کلاسیک هستید می توانید برای خرید به فروشگاه اینترنتی آرام ست مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای