لوستر, مقاله

راهنمای انتخاب و خرید لوستر کهکشانی

راهنمای انتخاب و خرید لوستر کهکشانی - آرام ست

راهنمای انتخاب و خرید لوستر کهکشانی ؛ لوستر گلکسی یکی از شیک ترین لوسترهای مدرن است و با وجود نو بودن، یکی از محبوب ترین لوسترهای دنیای نورپردازی است. این مدل لوستر مدرن در اشکال مختلف هندسی ساخته شده است اما رایج ترین مدل این لوستر دایره ای شکل است. به طور کلی لوسترهای مدرن نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی دارند و جلوه بی نظیری را در محیط خانه ایجاد می کنند. اگر قصد خرید لوستر شیک و مدرن برای دکوراسیون منزل خود را دارید در این مقاله از “فروشگاه اینترنتی آرام ست” با ما همراه باشید. “برای مطالعه سایر مقالات فروشگاه اینترنتی آرام ست ، کلیک کنید.”

 

برای پیوستن به پیج اینستاگرام فروشگاه آرام ست کلیک کنید.”

 

لوستر کهکشانی یا گلکسی چیست؟

همانطور که اشاره کردیم لوستر گلکسی یکی از جدیدترین طرح های این محصولات است که در مدت کوتاهی محبوبیت بالایی به دست آورده است. بارزترین ویژگی ظاهری این محصول مربوط به اجزای تشکیل دهنده آن است که در برخی مدل ها در هم تنیده شده اند. این قطعات را می توان در اشکال هندسی مختلف طراحی کرد، اما عمدتاً دایره هستند. طراحی این محصولات شما را به یاد درهم تنیدگی کهکشان ها می اندازد.

این مدل های لوستر در انواع آویز و سقفی در بازار موجود بوده و به فروش می رسد. به طور معمول از این مدل ها در دکوراسیون های مدرن استفاده می شود و می تواند ظاهری بسیار خاص در دکور مورد نظر شما ایجاد کند. پس اگر به دنبال محصولی منحصر به فرد هستید، می توانید لوستر آویز گلکسی را خریداری کنید.

لوستر کهکشانی یا گلکسی چیست؟ - آرام ست

ویژگی های لوستر کهکشانی یا گلکسی

در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین انواع لوسترزهای مدرن لوستر گلکسی است که در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شود. این لوستر ها در دو نوع سقفی و آویز هستند و بیشتر در دکوراسیون های سبک مدرن استفاده می شود. در برخی از مدل های این لوسترها، قطعات لوستر با یکدیگر در هم تنیده شده اند و برخی دیگر قابلیت تغییر مدل را دارند.

طراحی این لوسترهای نفیس با استفاده از جدیدترین متدهای روز، بیشتر متکی بر استفاده از فولاد در ساخت آنهاست. رنگ های غالب در نورپردازی این لوسترها رنگ های آفتابی، رنگ های مهتابی و یا ترکیبی از هر دو است. جدیدترین مدل های لوستر کهکشانی مجهز به ریموت کنترل هستند که به شما امکان می دهد رنگ آنها را به راحتی تغییر دهید.

 

استفاده از لوسترهای مدرن کهکشانی در دکوراسیون داخلی

لوسترهای مختلف کهکشانی با ایجاد جلوه نوری متفاوت زیبایی خاص و ایده آلی به محیط می بخشد. از این لوسترهای شیک می توان در اتاق نشیمن، راهرو، اتاق خواب و آشپزخانه استفاده کرد. اکثر این لوسترها طراحی ساده و بدون تزئینی دارند و همانطور که قبلا ذکر شد برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند. این لوسترهای جذاب جدا از نقش پررنگی که در نورپردازی دارند، از عناصر تزیینی ضروری هستند.

یکی از بهترین فضاها برای نصب لوستر کهکشانی بالای میز ناهارخوری است. لوسترهای خطی کهکشانی گزینه مناسبی برای نصب بالای میزهای غذاخوری مستطیلی شکل هستند.

استفاده از لوسترهای مدرن کهکشانی در دکوراسیون داخلی - آرام ست

عوامل مهم و تاثیرگذار در خرید لوستر کهکشانی

لوسترهای کهکشانی مدرن از نظر ظاهر و کیفیت مواد با یکدیگر تفاوت دارند که به نوبه خود بر قیمت آنها تأثیر می گذارد. برخی از این لوسترها با کریستال های ظریف و مرغوب ساخته شده اند. وجود کریستال های درخشان و زیبا جذابیت این لوسترها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. اگر نمی خواهید لوستر کهکشانی شما خیلی ساده باشد، می توانید مدل های کریستالی را انتخاب کنید.

کریستال های موجود در این لوسترها با هماهنگی و رنگ بندی زیبا درخشندگی بی نظیری ایجاد می کنند. لوسترهای کهکشانی کریستالی زیبایی مسحورکننده ای دارند و یکی از بهترین انتخاب ها برای تالارهای پذیرایی به حساب می آیند. به طور کلی، هنگام خرید لوستر کهکشانی، باید این عوامل را در نظر بگیرید:

  • خدمات پس از فروش
  • مارک لوستر
  • جنس بدنه لوستر
  • شدت نور لوستر
  • ابعاد لوستر
  • هماهنگی لوستر با عناصر دیگر

 

مقاله پیشنهادی—معرفی 10 تا از جدیدترین لوستر های آشپزخانه آرام ست

 

نتیجه گیری و کلام آخر

لوسترهای کهکشانی در طرح های هندسی زیبا و بیشتر به صورت دایره های متحدالمرکز یا به صورت لایه ای ساخته می شوند. این لوسترهای مدرن با طراحی های منحصر به فرد خود جایگاه ویژه ای در دکوراسیون های به سبک مدرن دارند. لوستر کهکشانی مدور یکی از زیباترین نمونه های این لوسترها است که جذابیت دکوراسیون را افزایش می دهد.
مجموعه “آرام ست” ارائه دهنده بهترین لوسترهای مدرن در طرح ها و مدل های مختلف با بهترین قیمت می باشد. برای خرید لوستر با کیفیت می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای