لوستر, مقاله

راهنمای خرید لوستر حصیری + کاربرد آن

راهنمای خرید لوستر حصیری + کاربرد آن - آرام ست

راهنمای خرید لوستر حصیری به همراه کاربرد آن ؛ اگر شما هم قصد دارید به فضای زندگی خود عنصری با ظرافت طبیعی و محلی اضافه کنید ، خرید لوستر حصیری میتواند بهترین گزینه و یک انتخاب عالی برای شما باشد. این وسیله روشنایی دلنشین و فوق العاده با گرمای لوستر و پیچیدگی های حصیر ، ترکیبی منحصر به فرد را برای فضای داخلی خانه شما به ارمغان می آورند. اگر شما هم قصد خرید لوستر دارید ، پیشنهاد میکنیم تا این وبلاگ از آرام ست را که درباره لوستر های حصیری به همراه کاربرد و ویژگی های آنهاست را دنبال کنید.

 

برای پیوستن به پیج اینستاگرام فروشگاه آرامست کلیک کنید.

 

لوستر حصیری

امروزه لوستر های حصیری به عنوان یک وسیله روشنایی با ظرافت و پیچیدگی های خاص و محلی شناخته میشوند که از نوع لوستر های سنتی هستند. حصیر اغلب از الیاف های طبیعی مانند نی ، الیاف ، چوب دستی و یا بامبو است که بافته میشود. شما با استفاده کردن از لوستر های حصیری در فضای دکوراسیون داخلی منزل خود ، از محیط خانه خود یک فضای دلنشین و آرامش بخش خواهید ساخت.

در حال حاضر این نوع لوستر ها در طرح ها و رنگ های متفاوت از ساده تا پیچیده ساخته و تولید میشوند. بافت های حصیری بر روی لوستر ها موجب نورپردازی های حیرت انگیزی در فضا میشوند ، و الگو ها و سایه های مسحورکننده ای را بر روی سطوح محیط به وجود می آورند

لوستر حصیری - آرام ست

ویژگی لوستر های حصیری

چراغ های حصیری شیوه ای از دکوراسیون داخلی از نوع طبیعی و سنتی هستند که از موادی مانند حصیر و همانند آن ساخته و تولید میشوند. اگر شما هم به لوازم طبیعی و سنتی علاقه مند هستید ، این نوع لوستر ها از بهترین و مناسب ترین گزینه ها برای شما خواهند بود. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های لوستر حصیری پرداخته ایم:

– جنبه ای ارگانیک و سنتی

از مهم ترین ویژگی های لوستر حصیری میتوان به ظاهر طبیعی و سنتی آن اشاره کرد. شما با استفاده از حصیر در فضای داخلی دکوراسیون خود ، فضایی آرامش بخش ، صمیمی و دلپذیری را برای خود و خانواده خود به وجود خواهید آورد.

– نورپردازی ملایم

لوستر های حصیری به دلیل بافت و طراحی های منحصر به فرد ، خواص پراکندگی نور خوبی دارند که موجب نورپردازی آرام و نرم در فضا میشوند که برای استراحت کاملا مناسب هیتند.

– طراحی های دست ساز

در حال حاضر بیشتر لوستر های حصیری موجود در بازار ، به طور دست ساز ساخته میشوند که هر کدام دارای طراحی های منحصر به فرد خود هستند.

ویژگی لوستر های حصیری - آرام ست

– تنوع زیاد در طرح ها

این نوع از چراغ های حصیری در انواع مختلف شکل ها ، اندازه ها و طرح ها تولید میشوند. از لوستر های ساده و پیچیده تا لوستر های کوچک و بزرگ.

– قابلیت تطبیق آنها با دکوراسیون های متفاوت

این نوع از چراغ های حصیری با طراحی و نوع بافتی که دارند ، قابلیت تطبیق با انواع دکوراسیون های داخلی را دارند.

– مقاومت بالا

حصیر دارای مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی و زنگ زدگی هستند که میتوانید از آنها در فضا های مختلف استفاده کنید.

 

مقاله پیشنهادی—لاینر یا چراغ خطی چیست؟ + کاربرد آن

 

کاربرد لوستر های حصیری چیست؟

با توجه به ویژگی هایی که از این نوع لوستر ها برای شما عزیزان شرح داده ایم ، تاکنون متوجه شده اید که لوستر های حصیری قابل استفاده در فضا ها و مکان های متفاوتی هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده ایم:

– اتاق غذاخوری

یکی از بهترین مکان هایی که میتوانید در آن از چراغ های حصیری استفاده کنید ، اتاق غذاخوری است. رنگ و بافت منحصر به فرد حصیر فضای غذاخوری را تبدیل به مکانی آرامش بخش و دنج میکند.

– فضا های بیرونی خانه

لوستر های حصیری نیز در بازار موجود هستند که برای فضا های بیرونی منازل و فضا های باز طراحی شده اند که نورپردازی جذابی نیز دارند.

– فضای اتاق خواب

همانطور که گفتیم چراغ های حصیری فضایی دنج ، صمیمی و آرامش بخشی را به وجود می آورند که یک مکمل عالی برای اتاق خواب ها هستند که ترکیبشان فضایی آرام و دلپذیر را برای شما بوجود خواهد آورد.

– اتاق نشینمن خانه

با نصب لوستر حصیری در اتاق نشیمن خانه ، یکی از زیباترین و مهم ترین عناصر زیبایی را در خانه خود خواهید داشت.

کاربرد لوستر های حصیری چیست؟ - آرام ست

نتیجه گیری و کلام آخر

در پایان و همانطور که در این وبلاگ از فروشگاه اینترنتی آرام ست خواندید ، با خرید لوستر حصیری به راحتی زیبایی طبیعی و سنتی را وارد فضای منزل دکوراسیون خود خواهید کرد. به جرعت میتوان گفت لوستر حصیری از زیباترین لوازم روشنایی و دکوری برای دکوراسیون هستند.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای