لوستر, مقاله

معرفی انواع مختلف لامپ ادیسونی

معرفی انواع مختلف لامپ ادیسونی - آرام ست

معرفی انواع مختلف لامپ ادیسونی ؛ بسیاری از مردم این لامپ معروف را با نام لامپ فیلامنت نیز می شناسند. لامپ ادیسون نوعی لامپ رشته ای است که با ظاهر زیبای خود ایجاد یک محیط نوستالژیک را بسیار افزایش می دهد. این لامپ ها ارزان هستند زیرا هزینه ساخت آنها در مقایسه با سایر لامپ ها پایین است. میزان نور ساطع شده از این لامپ ها زیاد است و می تواند به طور موثری محیط شما را روشن کند.

لامپ های ادیسون را می توان با استفاده از کلید دیمر تنظیم کرد و میزان نور را تغییر داد. یکی از ویژگی های دیگر این لامپ ها گرمایی است که تولید می کنند. با استفاده از لامپ های ادیسون می توانید دمای اتاق را یک تا دو درجه افزایش دهید. با توجه به استقبال بسیار زیاد افراد از لامپ های ادیسون، امروز قصد داریم با انواع لامپ های ادیسون و ویژگی های آنها آشنا شویم. با این وبلاگ از وبلاگ های آرام ست همراه باشید.

 

برای پیوستن به پیج اینستاگرام فروشگاه آرام ست کلیک کنید.”

 

انواع لامپ ادیسون بر اساس ظاهر

اگر بخواهیم به طور کلی به انواع این لامپ ها اشاره کنیم، لامپ های ادیسون در شکل ها و شکل های مختلفی تولید می شوند. موارد زیر به نظر می رسد:

انواع لامپ ادیسون بر اساس ظاهر - آرام ست

  • لامپ شمعی ادیسونی 

این لامپ ها اندازه کوچکی دارند و معمولا به صورت خوشه ای استفاده می شوند. این لامپ ها طول عمر بالایی دارند. قدرت لامپ های شمعی ادیسون کم است و نور زیادی تولید نمی کنند. با این حساب می توان گفت که استفاده از این لامپ ها بیشتر جنبه تزئینی دارد. می توانید از لامپ های شمعی ادیسون به عنوان چراغ شب استفاده کنید.

  •  لامپ ستاره ای ادیسونی

لامپ های ستاره ادیسون درخشندگی و زیبایی بالایی دارند. این لامپ ها به عنوان وسایل تزئینی نیز طرفداران زیادی دارند. استفاده از لامپ های ستاره ای ادیسون می تواند منظره دلپذیر و زیبایی را به اتاق نشیمن و اتاق خواب ارائه دهد. همچنین به دلیل توزیع نور مناسب می توانید از این لامپ ها در اتاق های مطالعه و ادارات استفاده کنید.

  • لامپ قلبی ادیسونی

این لامپ ها به راحتی می توانند فضایی رمانتیک و زیبا به دکوراسیون داخلی ببخشند. یکی از ویژگی های قابل توجه لامپ های ادیسون قلبی شکل مصرف برق پایین آنهاست. همچنین طول عمر بالایی دارند. برای نصب در آویزهای لوستر می توانید از لامپ های قلبی شکل استفاده کنید. لامپ های قلبی شکل ادیسون گرما تولید نمی کنند و بهترین انتخاب برای این نوع لوستر هستند.

  • لامپ مهتابی ادیسونی

این لامپ ها را می توان یکی از قدیمی ترین طرح های لامپ های ادیسون دانست. نور ملایمی از خود ساطع می کنند. می توانید از لامپ های مهتابی برای دکوراسیون و نورپردازی در قسمت های مختلف فضای داخلی از جمله بالای پیشخوان آشپزخانه استفاده کنید. توان مصرفی لامپ های مهتابی 40 وات است و می توانید آن ها را با پیچ E27 یا پیچ معمولی نصب کنید.

قیمت لامپ های ادیسونی - آرام ست

  • لامپ سفید ادیسونی

این لامپ ها با نور سفید خود می توانند فضای داخلی را به زیبایی جلوه دهند. توان مصرفی لامپ های ادیسون سفید 60 وات است. این لامپ ها را می توان روی پیچ های معمولی نیز نصب کرد. طول عمر این لامپ ها بین سه تا چهار هزار سال است.

 

قیمت لامپ های ادیسونی

لامپ های ادیسون تنوع زیادی دارند و ما فقط به تعداد محدودی از آنها اشاره کرده ایم. این تنوع زیاد در لامپ های ادیسون باعث تفاوت قیمت در بین آنها شده است. به طور کلی، قیمت لامپ های ادیسون بر اساس ابعاد، قدرت، روشنایی، طول عمر، برند و عوامل دیگر متفاوت است.

 

مقاله پیشنهادی—راهنمای انتخاب و خرید لوستر جزیره آشپزخانه

 

نتیجه گیری و کلام آخر

در پایان ، معرفی انواع لامپ های ادیسون حس نوستالژی و زیبایی را به محیط اطراف ما آورده است. بسیاری از مردم به دلیل ظاهر منحصر به فرد از این لامپ ها به عنوان لامپ رشته ای نیز یاد می کنند. لامپ ادیسون نوعی لامپ رشته ای است که با درخشش زیبای خود محیط را بهبود می بخشد.

این لامپ‌ ها چه در خانه‌ ها ، رستوران‌ ها یا فضا های دیگر استفاده شوند ، فضایی قدیمی ایجاد می‌کنند که هم جذاب و هم جذاب است. لامپ های ادیسون با نور گرم و ملایم خود به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل شده اند که به دنبال اضافه کردن حس نوستالژی به دکوراسیون خود هستند. بنابراین ، اگر به دنبال ایجاد یک محیط دنج و نوستالژیک هستید ، لامپ های ادیسون را در طراحی نورپردازی خود بگنجانید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای