لوستر, مقاله

نحوه انتخاب و خرید لوستر مدرن کریستالی 2024

نحوه انتخاب و خرید لوستر مدرن کریستالی 2024 - آرام ست

نحوه انتخاب و خرید لوستر مدرن کریستالی 2024 ؛ بدون شک یکی از شیک ترین انواع لوسترهای مدرن، لوستر مدرن کریستالی است. این لوسترها ظرافت و شکوه را با هم ترکیب کرده و زیبایی و شکوه را به ارمغان می آورند. در دنیای امروزی، لوسترها نقش بسزایی در نورپردازی و دکوراسیون دارند و از مهم ترین وسایل روشنایی به شمار می روند. به طور کلی لوسترهای کریستالی از گذشته تا به امروز همیشه محبوب بوده اند.
طراحی های مدرن و منحصر به فرد این لوسترها زیبایی محیط را چند برابر می کند. اگر قصد خرید یک لوستر کریستالی شیک و مدرن را دارید در این مطلب از وبلاگ “فروشگاه اینترنتی آرام ست” با ما همراه باشید.

 

برای پیوستن به پیج اینستاگرام فروشگاه آرام ست کلیک کنید.”

 

عوامل مهم در خرید لوستر کریستالی مدرن

لوسترهای کریستالی مدرن در طرح ها و مدل های مختلف، هم به عنوان آویز و هم به عنوان وسایل سقفی طراحی می شوند. لوسترهای کریستالی زیبایی و ظرافت قابل توجهی دارند و همواره شاهد تغییرات قابل توجهی در تولید آن بوده ایم. لوسترهای کریستالی مدرن در مدل های مختلفی تولید می شوند که برخی از آنها دارای بدنه و شاخه های کریستالی و برخی دیگر دارای بدنه فلزی هستند. در ادامه به بررسی مهم ترین فاکتورهایی می پردازیم که در خرید لوستر کریستالی مدرن باید در نظر گرفته شود.

  • کیفیت و نوع کریستال ها: کریستال ها مهمترین قسمت لوسترهای کریستالی هستند و کیفیت آنها با بازتاب نور رابطه مستقیم دارد. برش کریستال ها در لوسترهای کریستالی مدرن با طرح های خاص و متفاوت خود زیبایی را در محیط ایجاد کرده و درخشندگی زیبایی را به ارمغان می آورد.
  • اندازه و ارتفاع لوستر: اندازه لوستر باید متناسب با محیط باشد. در غیر این صورت زیبایی لوستر آشکار نخواهد شد. برای خانه های بزرگ با سقف بلند، هیچ محدودیتی در اندازه لوستر وجود ندارد. لوسترهای آویز کریستالی مدرن بهترین گزینه برای خانه های دوبلکس هستند. این آویزهای کریستالی نه تنها نورپردازی مناسبی را ارائه می دهند بلکه حس عظمت و منحصر به فرد بودن را در محیط ایجاد می کنند.
  • طراحی و سبک: لوسترهای کریستالی مدرن در طرح ها و سبک های مختلفی از جمله خطی، آویز، دایره ای، مربعی و … طراحی می شوند که برخی از این لوسترها کریستال های زیادی دارند و برخی دیگر کریستال های کمتری دارند. اگر مدل های ساده را ترجیح می دهید، بهتر است لوستری را انتخاب کنید که مینیمال باشد و کریستال های کمتری داشته باشد.

مشخصات لوستر های کریستالی مدرن

انواع مختلفی از لوسترهای کریستالی مدرن از نظر طراحی، اندازه و قیمت در دسترس هستند. این لوسترها را می توان در محیط های مختلفی مانند اتاق نشیمن، سالن، راهرو و اتاق خواب نصب کرد. کریستال های به کار رفته در این لوسترها بسته به جنس و کیفیت آنها دارای درخشندگی و درخشندگی متفاوتی هستند. با کیفیت ترین و شیک ترین لوسترها لوسترهایی با کریستال های ترکی و اروپایی هستند.

مدل های آویز این لوسترهای جذاب انتخاب مناسبی برای خانه های بزرگ با سقف بلند هستند. لوسترهای آویز کریستالی به دلیل داشتن شاخه های کریستالی بلند جلوه ای باشکوه و باشکوه در فضاهای مدرن ایجاد می کنند. در مدل های سقفی این لوسترهای مدرن، مهره های کریستالی کوچک و بزرگ روی یک صفحه فلزی با ارتفاع بسیار کم قرار می گیرند.

مشخصات لوستر های کریستالی مدرن - آرام ست

تفاوت لوستر های کریستالی کلاسیک و مدرن

لوسترهای کریستالی کلاسیک به دلیل طرح های سنتی و نقش های زیبا به عنوان عنصری مجلل و متمایز در دکوراسیون محیط ظاهر می شوند. این لوسترها معمولا از کریستال مرغوب و با جزئیات پیچیده و حکاکی های زیبا طراحی می شوند. الگوهای شاخص این لوسترها اغلب شامل چراغ های زیبا، شیشه های چند لایه و حتی طرح های گلدوزی می شود. نورپردازی ملایم و زیبای این لوسترها باعث ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق ها می شود و حس تجمل را القا می کند. این لوسترها به ویژه محیط را بهبود می بخشند و حس آرامش و عظمت را در اتاق های نشیمن یا ناهارخوری اضافه می کنند.

لوسترهای کریستالی مدرن نیز از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند، اما طرح‌ها و نقوش متفاوتی دارند که با سلیقه‌ها و سبک‌های معاصر مطابقت دارد. این لوسترها ممکن است خطوط ساده تری داشته باشند و نقوش هندسی با زیبایی و عظمت کریستال ها ترکیب شده باشد. از آنجایی که تمرکز این لوسترها بر خطوط مینیمالیستی و الگوهای مدرن است، نورپردازی آنها معمولا متعادل و ظریف است. لوسترهای کریستالی مدرن به عنوان یک اثر هنری فریبنده در فضاهای معاصر عمل می کنند و کاملا با سبک محیط های مختلف ترکیب می شوند.

 

مقاله پیشنهادی—خرید لوستر کلاسیک پذیرایی در سال 2024

 

نتیجه گیری و کلام آخر

کریستال های مورد استفاده در لوسترهای کریستالی مدرن بسیار متفاوت است. برخی از آنها کریستال های اصلی و باکیفیت هستند، در حالی که برخی دیگر کریستال های مصنوعی هستند که درخشش مشابهی با کریستال های اصلی ندارند. محبوب ترین رنگ های کریستالی برای این لوسترها سفید، طلایی و شامپاین است. به طور کلی لوسترهای کریستالی مدرن جزو لوسترهای شیک و پرطرفدار هستند و هرگز از مد نمی افتند.
“فروشگاه آرام ست” یکی از معتبرترین و بهترین مراکز خرید انواع لوسترهای سبک مدرن و کلاسیک می باشد. با مراجعه به این فروشگاه یا “فروشگاه لوستر ارام ست” می توانید مشاهده نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای