لوستر

انواع لوستر های مدرن

انواع لوستر های مدرن - آرامست

انواع لوستر های مدرن

در این مقاله از مقالات وب سایت فروشگاهی آرامست قصد داریم به بررسی انواع لوستر های مدرن بپردازیم. انواع لوستر های مدرن برای دکوراسیون های مختلف طراحی شده اند که با توجه به سبک داخلی و طراحی فضا تناسب می یابند.

 

انواع لوستر مدرن - آرامست

 

لوستر مدرن بلوری

چراغ های سقفی که در ساخت آنها از شیشه استفاده شده است و بلوری هستند ، جلوه ای بسیار مدرن و شیک دارند و با بازتاب نور و تاثیرات آینه ای که ایجاد میکنند ، فضا و محیط را نه تنها دلپذیر بلکه برجسته نیز میکنند. این نوع چراغ های سقفی معمولا در دکوراسیون هایی مانند دکوراسیون های معاصر و یا مینیمالیستی حتی در بعضی از اتاق هایی با دکوراسیون های خاص مورد استفاده قرار میگیرد .

 

لوستر مدرن با طراحی هندسی

یکی از انواع لوستر های مدرن که برای دکوراسیون های داخلی منازل مورد استفاده قرار میگیرد ، چراغ های سقفی با طرح هندسی هستند . چراغ های سقفی با شکل های هندسی مناسب برای دکوراسیون های مدرن و کنتمپوراری هستند. شکل های هندسی آنها میتواند شامل شکل هایی همانند مربع ، مثلث ، روزنه های هندسی یا مستطیل باشد. چراغ های سقفی هندسی از موادی مانند فلز ، پلاستیک و یا شیشه ساخته میشوند که طراحی های منحصر به فرد و خلاقانه ای نیز دارند.

 

لوستر های مدرن با طراحی سه بعدی

چراغ های سقفی که دارای طراحی های سه بعدی هستند با ایجاد اثری بصری و زیبا ، نه تنها جلوه ای خاص و خیره کننده کننده در فضا ایجاد میکند ، بلکه توجه بینندگان را نیز به خود جلب میکند. این نوع چراغ های مدرن معمولا با بهره گیری از طرح های هندسی ، الگو ها و یا سطوح گرافیکی سه بعدی تولید میشوند. این نوع از چراغ ها که از انواع مدرن هستند ، اغلب در دکوراسیون های مدرن و فضاهای هنری جای میگیرند.

 

انواع لوستر مدرن LED

چراغ های سقفی که از نورپردازی آنها LED است ، دارای ظاهری بسیار پویا و مدرن هستند که نورپردازی زیبا و جذابی که دارند ، به دلیل تکنولوژی LED آنهاست. از جمله قابلیت های این تکنولوژی تغییر رنگ و تنظیم شدت نور است . این نوع لوستر ها امروزه به عنوان محبوبترین انواع لوستر مدرن شناخته میشوند که اغلب در دکوراسیون های مدرن و فضاهایی که جلوه های نوری ویژه دارند ، قرار میگیرند.

 

انواع لوستر های مدرن با شیشه رنگی

چراغ هایی که در ساخت و تولید آنها از شیشه های رنگی استفاده شده است ، دارای جلوه ای بسیار شیک و زیبا هستند که اغلب برای مکان های هنری و خاص مورد استفاده قرار میگیرند . این شیشه های رنگی در طرح های عمودی ، هندسی و یا طرح های متفاوت ساخته میشوند. در دکوراسیون هایی که در آن رنگ های مختلفی استفاده شده است ، این نوع چراغ ها با شیشه رنگی بیشتر در دکوراسیون های هنری و یا اتاق خواب ها مورد استفاده قرار میگیرند.

 

لوستر های مولکولی

لوستر مولکولی مدرن نوعی دیگر از چراغ های سقفی هستند که ساختار و اساس آنها استوار است . این نوع چراغ ها با استفاده از قلاب ها ، قطب ها و شاخه های فراوان به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل میشوند. این نوع از چراغ ها جزو لوستر های خلاقانه و مدرن محسوب میشوند. در مقالات آینده به بررسی این نوع از لوستر ها خواهیم پرداخت.

 

مقاله پیشنهادی—لوستر ارزان و جدید – آرامست

 

نتیجه گیری و کلام آخر

در این قسمت از وبلاگ های وب سایت فروشگاهی ارامست به بررسی چراغ های سقفی ازران و جدید پرداختیم ، که در وبلاگ های آینده نیز بیشتر به این موضوعات خواهیم پرداخت. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای