لوستر, مقاله

محبوبترین لوستر های مدرن

محبوبترین لوستر های مدرن - آرامست

محبوبترین لوستر های مدرن

در این مقاله از مقالات وب سایت فروشگاهی آرامست قصد داریم به بررسی محبوبترین لوستر ها از انواع لوستر های مدرن بپردازیم. انواع لوستر های مدرن برای دکوراسیون های مختلف طراحی شده اند که با توجه به سبک داخلی و طراحی فضا تناسب می یابند که در این وبلاگ محبوبترین آنها را از نظر مشتریان به شما معرفی و مورد بررسی قرار میدهیم.

 

محبوبترین لوستر های مدرن - آرامست

 

 

لوستر مولکولی 

یکی از محبوبترین لوستر های مدرن موجود در بازار ، لوستر های مولکولی هستند. لوستر مولکولی مدرن نوعی دیگر از چراغ های سقفی هستند که ساختار و اساس آنها استوار است . این نوع چراغ ها با استفاده از قلاب ها ، قطب ها و شاخه های فراوان به صورت شبکه ای به یکدیگر متصل میشوند. این نوع از چراغ ها جزو لوستر های خلاقانه و مدرن محسوب میشوند. این نوع چراغ ها در مکان های مختلف دکوراسیون کاربرد دارند که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

 

محبوبترین لوستر های مدرن لوستر های مولکولی مدرن - آرامست

 

کاربرد لوستر های مولکولی در دکوراسیون داخلی

همانطور که گفتیم ، چراغ های سقفی مولکولی مدرن دارای طراحی خلاقانه و اشکال هندسی هستند که اغلب در دکوراسیون های داخلی در فضا های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع چراغ ها دارای شکل و ظاهر بسیار خاصی هستند و خود به تنهایی میتوانند جلوه ای زیبا را به محیط ببخشند. در ادامه برخی از مکان هایی که میتوانید در آنها از این نوع چراغ های سقفی استفاده کنید را برای شما شرح دادیم :

اتاق خواب

با قرار دادن یک لوستر مولکولی مدرن در اتاق خواب منزل خود جذابیت و آرامش را در محیط اتاق به وجود می آورید. این نوع چراغ های سقفی با داشتن طراحی های مدرن و هندسی که دارند ، اتاق خواب شما را تبدیل به یک مکان مدرن و شیک میکنند و با نورپردازی جذاب و دلنشینی که دارند ، محیطی آرامش بخش و دلپذیز به وجود می آورند.

سالن پذیرایی منزل

یکی از مکان هایی که میتوانید در آن از لوستر های ملکولی استفاده کنید ، سالن پذیرایی منزل است که استفاده کردن از آن در پذیرایی منزل ، موجب به وجود آمدن جلوه ای خاص با نورپردازی زیبا و دلنشین خواهد شد . با استفاده از این نوع چراغ های سقفی مدرن ، میتوانید جذابیت فضای داخلی منزل شما را تضمین کند.

محیط های هنری

یکی از مکان های مورد استفاده از لوستر های مولکولی ، فضا های خلاقانه و هنری هستند . این چراغ ها اغلب در کارگاه های هنری و یا گالری های هنری قرار میگیرند . این لوستر ها با ایجاد فضایی دلنشین و خلاقانه محیط را به مکانی هنری و زیبا تبدیل میکنند . با طراحی های منحصر به فرد و خلاقانه چراغ های مولکولی مدرن ، فضای داخلی و دکوراسیون داخلی محیط شما جذاب تر به نظر خواهد رسید.

 کافه ها و رستوران ها

یکی دیگر از مکان هایی که بیشتر در آنها از لوستر های مولکولی مدرن استفاده میشود ، رستوران ها ، مکان های تجاری و کافه ها هستند که به دلیل داشتن طراحی های هندسی و خاصی که دارند ، دکوراتیو های منحصر به فردی را در فضاهای عمومی به وجود می آورد و همچنین تجربه بصری خاص و جذابی را برای مشتریان به وجود می آورد .

 

لوستر کریستالی

لوستر های کریستالی مدرن به عنوان یک عنصر برجسته و بسیار لوکس در دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرار میگیرند . از جمله فضا هایی که میتوانید از این لوستر های کریستالی مدرن استفاده کنید ، سالن های پذیرایی ، سالن های بزرگ فضاهای سر باز ، سالن های خواب ، اتاق عروس ، رستوران ها و هتل ها است .

 

محبوبترین لوستر های مدرن لوستر های مولکولی مدرن - آرامست

 

کاربرد لوستر های کریستالی 

لوستر های کریستالی مدرن ، جزو محبوبترین لوستر های مدرن هستند که ظاهری لاکچری و درخشان را به فضا میبخشد ؛ در ادامه به بررسی برخی از مکان هایی که میتوانید در آنها از این نوع چراغ های مدرن کریستالی استفاده کنید را برای شما شرح دادیم :

سالن پذیرایی

یک لوستر کریستالی مدرن به تنهایی میتواند یک نقطه مرکزی جذاب و لوکس در سالن های پذیرایی باشد . برای به وجود آوردن محیطی زیباتر و شیک تر میتوانید لوستر کریستالی مدرن خود را در بالای میز و یا مرکز سقف نصب کنید . این نوع چراغ ها با بازتاب کردن نور در کریستال ها ، نور و براقیت خاص و بالایی را در سالن پذیرایی پخش میکنند .

 

سالن های خواب و اتاق عروس

یکی از مکان هایی که میتوانید در آن از لوستر های کریستالی مدرن استفاده کنید ، سالن های خواب و اتاق عروس است ، شما میتوانید با قرار دادن این چراغ ها در بالای تخت و یا مرکز سقف اتاق ، فضای اتاق خود را تبدیل به فضایی لوکس و رویایی کنید. درخشندگی کریستال ها فضایی لوکس را در اتاق به وجود می آورد و جلوه ای خاص و جذابی را به اتاق عروس وارد میکند.

 

فضا های باز و سالن های بزرگ

لوستر های کریستالی مدرن به راحتی در فضا های بزرگ جای میگیرند. از مکان هایی که میتوانید در آن از لوستر های کریستالی مدرن استفاده کنید ، میتوان فضا های بزرگ با سقف بالا مانند ساختمان های تجاری ، سالن های برگزاری مراسم ، سالن های بزرگ هتل ها اشاره کرد. ظاهر درخشان و بزرگی لوستر های کریستالی ، تاثیر بصری بسیار بالایی در فضا های گسترده دارند.

 

هتل ها و رستوران ها

حتما شما هم متوجه این موضوع شده اید که رستوران ها و یا هتل های لوکس از لوستر های کریستالی مدرن برای جلوه بهتر مکان خود استفاده میکنند . در این مکان ها لوستر های کریستالی به عنوان نمادی از لوکس بودن استفاده میشوند و براقیت و درخشندگی ویژه ای به مکان میدهند.

 

مقاله پیشنهادی—-انواع لوستر های مدرن

 

نتیجه گیری و کلام آخر

در این قسمت از وبلاگ های وب سایت فروشگاهی ارامست به بررسی محبوبترین لوستر های مدرن پرداختیم ، که در وبلاگ های آینده نیز بیشتر به این موضوعات خواهیم پرداخت. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای