لوستر, مقاله

انواع لوستر های مناسب برای سقف های کوتاه

عکس لوستر های مناسب برای سقف های کوتاه

انواع چراغ های سقفی : مشکلی که امروزه اکثر افراد با آن رو به رو هستند آن است که قصد دارند برای منزل خود و یا محیط مد نظر خود لوستر خریداری کنند اما محیط آنها دارای سقف های کوتاه است که به آنان این امکان را نمیدهد تا بتوانند هر لوستری را انتخاب کنند و در نتیجه از خریداری چراغ های سقفی صرف نظر میکنند. اما میتوان گفت که اگر شما هم این مشکل را دارید ، باید به شما بگوییم که نگران نباشید ؛ امروزه لوستر های بسیاری طراحی و تولید شده اند که مناسب سقف های کوتاه هستند.

اما سوالی که به وجود می‌آید این است که ، چه لوستری برای سقف کوتاه مناسب است ؟ و یا برای سقف های کوتاه از چه نوع لوستری باید استفاده کرد ؟ امروزه لوستر ها در اندازه های مختلفی تولید و طراحی میشوند. همچنین چراغ های سقفی که متناسب با سقف های کوتاه طراحی میشوند ، نورپردازی جذاب و خوبی را در محیط به وجود می‌آورند.

در این مقاله از وب سایت فروشگاهی آرامست قصد داریم تا مناسب ترین چراغ ها را برای سقف های کوتاه ، به شما معرفی کنیم ؛ اگر شما هم جزو افرادی هستید که محیط شما دارای یقف کوتاه است ، پیشنهاد میکنیم که تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

عکس لوستر های مناسب برای سقف های کوتاه

 

معرفی انواع لوستر ها برای سقف کوتاه

برای انتخاب لوستر برای سقف کوتاه ، یکی از مهم ترین نکاتی که وجود دارد ، تناسب داشتن ارتفاع سقف و چراغ با هم است.

برای مثال لوستر های بلند و همراه با آویز برای سقف های کوتاه مناسب نیستند ، چرا که باعث میشوند تا سقف کوتاه تر به نظر برسد. با توجه که استاندارد های معناری جهانی ، سقف هایی که ارتفاع آنها از دو متر و چهل سانتی متر کمتر باشد ، جزو سقف های کوتاه محسوب میشوند. در ادامه مقاله قرار است به معرفی بعضی از لوستر های سقف کوتاه بپردازیم :

 

+ لوستر های سقفی

لوستر سقفی : این نوع از لوستر ها از متداول ترین و پر مصرف ترین لوستر ها در چراغ های مناسب برای سقف کوتاه است‌‌. که این نوع با طراحی و اندازه های متفاوتی طراحی میشوند ‌ که میتواند بهترین گزینه برای مشتریانی باشند وه محیط آنها کوتاه است.

 

+ لوسترهای جزیره 

این نوع از لوستر ، یعنی چراغ های جزیره بیشتر در فضای آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع از چراغ ها به دلیل سادگی و ابعاد کوچکی که دارند ، به عنوان بهترین چراغ ها برای سقف کوتاه هستند. یکی از قابلیت هایی که این نوع از چراغ های سقفی دارند ، قابلیت تنظیم نور است که به دلیل خطای دیدی که به وجود می آید ، فضا بزرگتر نشان داده میشود. همچنین لوستر های جزیره گزینه ی بسیار خوبی برای طراحی دکوراسیون مدرن هستند.

 

+ لوسترهای سقفی توکار

چراغ هایی که از نوع توکار هستند به طور کامل درون سقف قرار میگیرند و اگر قصد دارید برای سقف های کوتاه لوستر انتخاب کنید ، این نوع انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

+ لوسترهای دیوار کوب

نوع دیگر چراغ های سقفی که مناسب محیط های کوچک با سقف کوتاه هستند ، چراغ های سقفی از نوع دارکوب هستند. این نوع از چراغ ها دارای نورپردازی بسیار خوبی هستند و روشنایی مناسبی به محیط میدهند. این نوع جوری طرحی شده اند که فضای خیلی کمی را اشغال میکنند. چراغ های سقفی مدل دارکوب مدل های مختلفی دارند و میتوان آنها را به راحتی با دکوراسیون خانه هماهنگ کرد.

 

عکس لوستر های مناسب برای سقف کوتاه

 

نکات مهم در انتخاب لوستر برای سقف های کوتاه

از مهم ترین نکاتی که در انتخاب چراغ های سقفی کوتاه باید به آن توجه داشته باشید ، رنگ آن است. این را در نظر داشته باشید که رنگ آن نقش بسیار مهمی در بیشتر دیده شدن ارتفاع دارد ؛ برای مثال هر چه که رنگ آن روشن تر باشد ، محیط به دلیل خطای دیدی که دارد ، بزرگ تر دیده میشود. چراغ های سقفی که نور صنعتی دارند ، خط نوری واضحی دارند که باعث میشود تا ارتفاع سقف بلند تر دیده شود.

یکی دیگر از چیز هایی که باید هنگام خرید چراغ های سقفی به آن توجه کنید ، ارتفاع مرکز لوستر با سقف است ؛ زیرا که هر چه چراغ های سقفی به مرکز سقف نزدیک تر باشند ، نور بیشتری را دارند.

هرچه اندازه پهنای لوستر بیشتر باشد ولی چسبیده و یا نزدیک به سقف باشد ، کوتاه تر به نظر میرسد. برای منازلی که دارای راهرو با سقف کوتاه هستند ، میتوانید از چند لوستر سقفی کوچک  در کنار یکدیگر استفاده کنید ؛ با این کار عرض راهروی شما عریض تر دیده میشود.

 

عکس لوستر های مناسب برای سقف کوتاه

 

پیشنهادی—تاثیرات متریال لوستر بر کیفیت آن

 

نتیجه گیری و کلام آخر

در این مقاله از وب سایت آرامست لوستر هایی که مناسب سقف های کوتاه هستند را معرفی کردیم. اما خب در پایان باید گفت چراغ هایی که رنگ روشن دارند ، برای محیط هایی با سقف کوتاه بهترین انتخاب هستند. رنگ های روشن موجب میشوند تا فضا بزرگتر دیده شود ، اما چراغ های با رنگ تیره برعکس عمل میکنند و فضا را کوچکتر نشان میدهند.

اگر قصد دارید لوستر خریداری کنید ، پیشنهاد میکنیم از وب سایت فروشگاهی آرامست دیدن فرمایید و با صحبت با کارشناسان ما بتوانید برای انتخاب بهترین لوستر کمک بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای