لوستر, مقاله

راحتترین روش ها برای تمیز کردن لوستر برنجی

راحتترین روش ها برای تمیز کردن لوستر برنجی - آرام ست

راحتترین روش ها برای تمیز کردن لوستر برنجی ؛ راه حل های ساده ای برای تمیز کردن و براق کردن لوسترهای برنجی یا برنزی وجود دارد. اگر با این روش ها آشنایی دارید، می توانید به راحتی این لوسترها را در منزل تمیز کنید. لوسترها یکی از مهم ترین عناصر تزئینی هر خانه ای هستند که اگر تمیز نباشند جذابیت خود را از دست می دهند. اگر لوستر برنجی دارید در این مطلب از وبلاگ «فروشگاه اینترنتی آرام ست» با ما همراه باشید تا با روش های نظافت این لوستر آشنا شوید.

 

برای پیوستن به پیج اینستاگرام فروشگاه آرامست کلیک کنید.

 

مراحل تمیز کردن و براق کردن لوستر برنجی

لوسترهای برنجی به دلیل جنس برنجی مرغوب و دوام یکی از شیک ترین مدل های لوستر هستند. این لوسترها نیز مانند همه لوسترها به مرور زمان کثیف می شوند و نیاز به تمیز کردن دارند. در ادامه مراحل نظافت و براق کردن لوستر برنجی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

مراحل تمیز کردن و براق کردن لوستر برنجی - آرامست

در مرحله اول باید گرد و غبار لوستر را با دستمال تمیز و بدون پرز پاک کنید تا هیچ گونه آلودگی روی بدنه لوستر باقی نماند. در صورت وجود کثیفی زیاد روی لوستر این عمل را در چند مرحله و با چند پارچه انجام دهید.

پس از تمیز کردن گرد و غبار، برای براق کردن یک لوستر برنجی، به آب گرم و صابون ظرفشویی نیاز دارید. مقداری ماده شوینده را در یک سطل آب گرم بریزید و سپس بدنه لوستر را با یک پارچه تمیز پاک کنید. پس از اتمام کار، لوستر را با یک پارچه بدون پرز کاملا خشک کنید و مطمئن شوید که هیچ لکه خیس روی بدنه لوستر باقی نماند.

لوسترهای برنجی در دو مدل برنجی خالص یا برنجی با روکش لاک ساخته می شوند. اگر بعد از تمیز کردن و براق کردن یک لوستر برنجی متوجه شدید که لوستر همچنان نیاز به درمان نقطه ای دارد، بهتر است نوع لوستر را مشخص کنید. برای از بین بردن لکه های یک لوستر برنجی با روکش فلزی می توانید از سیم استفاده کنید. لکه های روی بدنه این لوستر در واقع کدر شده و نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارند.

 

روش های خانگی ساده و جذاب برای تمیز کردن لوسترهای برنجی

به غیر از روش های ذکر شده، راه های جذاب دیگری نیز برای از بین بردن لکه ها و بازگرداندن درخشش لوسترهای برنجی وجود دارد.

روش های خانگی ساده و جذاب برای تمیز کردن لوسترهای برنجی - آرام ست

  • یکی از رایج ترین روش های خانگی برای از بین بردن لکه و بازگرداندن درخشش لوسترهای برنجی، ترکیب نمک و سرکه است. برای این کار باید یک فنجان سرکه را با یک قاشق غذاخوری نمک ترکیب کرده و خوب مخلوط کنید. در حین هم زدن مقداری آرد به مخلوط اضافه کنید تا خمیری شود. این خمیر را روی نواحی تیره لوستر برنجی بمالید و بعد از 20 دقیقه آن را با یک پارچه تمیز تمیز کنید.
  • یکی دیگر از روش های خانگی برای بازگرداندن درخشش لوسترهای برنجی و از بین بردن لکه آنها استفاده از ترکیب آبلیمو و نمک است. با این ترکیب می توانید به طور موثری لکه های لوستر برنجی خود را از بین ببرید.

 

مقاله پیشنهادی—آشنایی با لوستر نئوکلاسیک

 

نتیجه گیری و کلام آخر

در پایان، راه حل های ساده ای برای تمیز کردن لوسترهای برنجی یا برنزی وجود دارد. این روش ها می توانند به بازگرداندن درخشش و زیبایی لوستر گرامی شما بدون دردسر کمک کنند. برای جلوگیری از گرد و غبار، کثیفی و کدر شدن لوستر برنجی یا برنزی خود را به طور منظم نگهداری و تمیز کنید. ساختن. با پیروی از این روش های آسان، می توانید به راحتی لوستر خود را به بهترین شکل حفظ کنید و از زیبایی همیشگی آن برای سالیان متمادی لذت ببرید.

اگر قصد دارید درخشش لوستر برنجی خود را بازیابی کنید، از استفاده از پاک کننده های شیمیایی خودداری کنید. اگر برنج و آبکاری آن بی کیفیت باشد، ممکن است لوستر برنجی شما سیاه و کدر شود. برای تمیز کردن لوسترهای برنجی آبکاری نشده ساخته شده از برنج خالص می توانید از پاک کننده برنجی تخصصی استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای