لوستر, مقاله

ست کردن لوستر با مبل در پذیرایی منزل

ست کردن لوستر با مبل در پذیرایی منزل

ست کردن لوستر با مبل در پذیرایی منزل

در این مقاله از وب سایت فروشگاهی آرامست قصد داریم به نحوه ست کردن لوستر با مبل در پذیرایی منزل بپردازیم ؛ اگر شما هم میخواهید خانه ای با لوازمی شیک و هماهنگ با یکدیگر داشته باشید ، پیشنهاد میکنیم که تا پایان این وبلاگ همراه ما باشید .

ست کردن لوستر با مبل در پذیرایی منزل

اهمیت هماهنگ بودن لوستر با مبل

شما با ست کردن لوستر و مبل در منزل خود جلوه شیک تر و قابل توجه تری به دکوراسیون خود میدهید . امروزه در دنیای دکوراسیون و دیزاین ، هماهنگ و ست بودن لوازم از اهمیت بالایی برخوردار است ، بنابراین اگر میخواهید خانه ای شیک با دکوراسیونی جذاب داشته باشید ، بهتر است در انتخاب و ست کردن لوازم خانه خود دقت کنید.

مبل و لوستر هر دو جزو مهم ترین لوازم در دکوراسیون داخلی منزل هستند و مهم ترین نقش را در چیدمان دکوراسیون خانه دارند. اولین چیزی که هنگام انتخاب لوستر باید به آن توجه کنید ، سبک مبلمان است ؛ اگر مبلمان راحتی شما سبکی مدرن دارد ، برای ست کردن لوستر با مبلمان خود میبایست از لوستر هایی با سبک مدرن استفاده کنید ، و یا اگر سبک مبلمان شما ، سبک کلاسیک است ، لوستر های لوکس و پر زرق و برق مناسب خانه شما خواهد بود.

از عوامل دیگری که میتوان گفت در انتخاب لوستر تاثیر بسزایی دارد ، رنگ محیط داخلی شماست ؛ برای مثال اگر رنگ دیوار و یا رنگ کاغذ دیواری شما رنگی تیره است ، بهتر است لوستری انتخاب کنید که نور بیشتری در محیط ایجاد میکند.

 

نکات مهم برای ست کردن مبل با لوستر

راهکار های زیادی برای ست کردن لوستر با مبل وجود دارد که با رعایت کردن آنها دکوراسیون داخلی جذاب تری خواهید داشت . یکی از مهم ترین نکاتی که برای ست کردن لوستر با مبلمان وجود دارد ، توجه به رنگ لوستر است . بهتر است برای مبلمانی که به رنگ روشن هستند ، لوستری به رنگ خنثی مانند سفید و یا مشکی انتخاب کنید ؛ همچنین میتوانید از لوستر های مکمل و یا متضاد رنگ مبلمان استفاده کنید. در ادامه برخی از نکات مهم در رابطه با ست کردن لوستر و مبلمان را به شما شرح میدهیم .

سبک لوستر :

لوستری که برای محیط خانه خود انتخاب میکنید ، بایستی با سبک مبلمان خانه شما هماهنگ باشد . برای مثال در صورتی که سبک مبلمان شما با سبک سنتی دارد ، لوستر های کریستالی کلاسیک ، تناسب خوبی در محیط ایجاد میکنند.

 

سایز لوستر :

یکی از مهم ترین فاکتور ها برای هماهنگ کردن لوستر با مبلمان منزل ، اندازه و سایزلوستر است . اگر مبلمان شما سایز بزرگی دارد ، بهتر است از لوستر های بزرگ برای خانه خود انتخاب کنید.

 

جنس لوستر :

جنس لوستر یکی دیگر از مهم ترین فاکتور ها برای ست کردن مبلمان و لوستر است . برای مثال اگر مبلمان شما تمام پارچه ای و بدون چوب است ، بهتر است از لوستر های فلزی برای نورپردازی خانه خود استفاده کنید ؛ به طور کلی جنس مبلمان از اهمیت بالایی برای هماهنگ کردن آن با لوستر ، برخوردار است .

ست کردن لوستر با مبلمان در پذیرایی منزل

انتخاب لوستر مناسب با مبلمان منزل

مهم ترین عامل زیبایی در دکوراتسیون داخلی منزل ، انتخاب لوستر متناسب با مبلمان است که به زیبایی و هماهنگی فضا کمک میکند . در ادامه این وبلاگ به بررسی چند نکته برای انتخاب لوستر مناسب با مبلمان منزل ، خواهیم پرداخت :

جنس مبلمان

همانطور که در پیش تر نیز گفتیم ، نوع جنس مبلمان نقش بسیار مهمی در انتخاب لوستر دارد به عنوان مثال اگر مبلمان شما از چوب و یا رنگ تیره باشد ، بهتر است از لوستری با جنس و رنگ مشابه استفاده کنید .

 

استایل مبلمان

نوع استایل مبلمان خود را انتخاب کنید ، سبک مبلمان شما چیست ؟ مدرن ، رترو ، کلاسیک ، معاصر یا کشوری ؟ هماهنگ بودن سبک و استایل لوستر با مبلمان ، جذابیت بیشتری به دکوراسیون داخلی خانه شما خواهد بخشید .

 

ارتفاع و اندازه

این را نیز حتما در نظر داشته باشید که ارتفاع و اندازه لوستر باید متناسب با اندازه مبلمان و ارتفاع سقف منزلتان باشد.

 

رنگ لوستر

یکی دیگر از چیز هایی که باید با مبلمان سازگاری داشته باشد ، رنگ لوستر است . اگر مبلمان شما دارای رنگ های متنوعی است ، میتوانید از لوستر هایی با رنگ سفید و یا شفاف استفاده کنید که تقریبا با تمام رنگ ها همخوانی دارند.

 

نورپردازی

بهتر است برای فضاهایی با نور کم ، لوستر هایی با نورپردازی مناسب و قدرت نوردهی کافی انتخاب کنید .

 

سبک و طرح لوستر

لوستر شما باید طرح ، سبک ، مزون و اتلگو های مبلمان شما هماهنگ باشد که این سبک و طرح ها را میتوانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید .

 

مقاله پیشنهادی—نحوه انتخاب آباژور ایستاده در پذیرایی

 

نتیجه گیری و کلام آخر

همانطور که خواندید ، در این مقاله از وب سایت فروشگاهی آرامست خواندید ، در این مقاله به بررسی اهمیت ست کردن لوستر با مبلمان ، پرداختیم ، امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد .

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای