آباژور, مقاله

نحوه انتخاب آباژور ایستاده در پذیرایی

نحوه انتخاب آباژور ایستاده در پذیرایی

نحوه انتخاب آباژور ایستاده

آباژورهای ایستاده فقط برای استایل و ایجاد فضا نیستند. آنها قادر هستند برای کمک به تعادل نور در اتاق یا جبران کمبود نور طبیعی بسیار کاربردی باشند. لامپ های ایستاده اندازه مناسب برای همه کالاها نیستند و عوامل خاصی هستند که لازم است آنها را هنگام خرید در نظر داشته باشید. در این مقاله چند نکته برای نحوه انتخاب آباژور ایستاده را برای شما عزیزان گردآوری نمودیم. در ادامه با ما همراه باشید. 

نحوه انتخاب آباژور ایستاده در پذیرایی

فضای خود را ارزیابی کنید

انتخاب اندازه، شکل و طرح مناسب آباژور ایستاده با توجه به شکل و اندازه اتاق شما ضروری است. اگر فضای کوچکی دارید از طرح های حجیم خودداری کنید زیرا ظاهری نامرتب ایجاد می کنند. طرح های مدرن شیک برای ایجاد دکوراسیونی مینیمال ایده آل هستند.

 

آباژور ایستاده بهتر است چقدر روشن باشد ؟

آیا نور طبیعی زیادی از پنجره ها دریافت می کنید؟ آیا مبلمان شما تیره است؟ روشنایی آباژور شما ممکن است بسته به این عوامل متفاوت باشد. نور محیط گرم و ملایم است. آنها معمولا سایه گرم کهربایی هستند. این نوع نورپردازی به خصوص روشن نیست و معمولا فقط یک آکسان برای نورپردازی بالای سر شما است. نور سفید تجربه ای مهتابی و واضح تر می دهد و می تواند کل اتاق را روشن کند. می توانید از چراغ های LED سفید با سطوح روشنایی قابل تنظیم برای تسهیل فعالیت هایی مانند خواندن استفاده کنید.

 

آیا با دکوراسیون شما مطابقت دارد ؟

آباژورهای ایستاده در سبک های بسیار متنوعی عرضه می شوند که تقریبا با هر دکوراسیونی مطابقت دارند. سعی کنید طرحی داشته باشید که مکمل دکوراسیون داخلی موجود شما باشد. به عنوان مثال، به دنبال سبک های مشابه برای مطابقت با سایر لوستر و لامپ های اتاق باشید. همچنین رنگ ها یا آکسان هایی که با مبلمان شما مطابقت دارند را هدف قرار دهید. تلفیق و تطبیق آباژورها تا زمانی که ویژگی مشترک زیبایی شناسی داشته باشند ساده است.

 

محل قراردهی آباژور خود را انتخاب کنید

آباژورهای ایستاده در گوشه های خانه کاربردی تر هستند و فضای زیادی را اُشغال نمی کنند. همچنین می توانید از 2 آباژور در دو طرف مبل خود برای ایجاد یک فریم استفاده کنید. اطمینان حاصل نمایید که آباژور به پریز برق نزدیک است و دسترسی کافی برای نورپردازی در سراسر محیط را  داراست.

 

ارتفاع آباژور شما چقدر باید باشد ؟

هنگام تصمیم گیری درباره ارتفاع آباژور خود، قبل از خرید آباژور ایستاده خود، ارتفاع سقف تا کف را در نظر بگیرید. به قول قدیمی ها، دو بار اندازه گیری کنید و یک بار سفارش دهید.

ارتفاع متوسط ​​یک آباژور ایستاده چقدر است؟

پاسخ ساده این است که شما این امکان را دارید که تقریبا هر ارتفاعی را که می خواهید، خریداری نمایید. قاعده کلی این است که اگر به دنبال آباژور ایستاده برای پشت مبل خود هستید، آباژوری با ارتفاع حدود 116 الی 130 سانتی متر برای شما مناسب است.

نحوه انتخاب کردن آباژور ایستاده در پذیرایی

 

مقیاس، طرح، رنگ، مواد و کیفیت را در نظر بگیرید

هنگامی که می خواهید سبک مورد علاقه خود را برای آباژور ایستاده پیدا کنید، به اطراف خانه خود نگاه کنید. آباژور شما لازم است سبک و سلیقه تزییناتی شما را منعکس کند. مقیاس لامپ شما به اندازه اتاق شما بستگی دارد. لامپ خیلی بزرگ را برای اتاق کوچک به کار نبرید.

طرح و رنگ آباژور به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. آیا ظاهر سنتی در اتاق نشیمن خود را دوست دارید یا وقتی در حال تزیین هستید تمایل دارید به ظاهر مینیمالیسم متمایل شوید؟ ظاهر آباژور شما احتمالا بیش از هر چیز دیگری با بودجه شما ارتباط دارد.

آیا این امکان را دارید که مواد مستحکم تری را تهیه کنید یا ترجیح می دهید چیزی را انتخاب کنید که از نظر بودجه راحت تر باشد؟ انتخاب دوم همان کیفیت را ندارد، اما باز هم اتاق شما را به خوبی روشن می سازد.

 

نحوه انتخاب آباژور

نحوه انتخاب آباژور ایستاده تنها نیمی از تصمیم است. در مرحله بعد، باید به این فکر کنید که چگونه می خواهید آباژور مناسب را انتخاب کنید. آیا می خواهید شفاف باشد یا رنگ تیره تری داشته باشد و نور کمتری در اتاق شما ایجاد کند؟ باز هم به این فکر کنید که بیشتر از اتاق نشیمن خود برای چه منظور استفاده می کنید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که خواهان چه مقدار نور هستید.

 

درباره استایل چطور ؟

هنگامی که بودجه، مارک انتخابی و اندازه گیری خود را تعیین کردید، تنها چیزی که واجب است در نظر بگیرید این است که خواهان چه نوع سبکی برای آباژور ایستاده خود هستید. به این فکر کنید که چه سبکی را در  خانه خود می پسندید. چه طرحی را دوست دارید؟ آیا به سبک های مدرن و مینیمال گرایش دارید یا سبک خانه های کلاسیک و قدیمی را دوست دارید؟ آیا سبک فلزی و  سبک صنعتی را می پسندید یا سبک ساخته شده از چوب را ترجیح می دهید؟

این سوالات به شما کمک می کند تا جستجوی آباژور خود را بر اساس ترجیحات سبک خود محدود کنید.

 

مقاله پیشنهادی—بهترین جا برای قرار دادن ساعت ایستاده

 

قرارگیری درست

همانطور که تصمیم می گیرید کدام آبازور ایستاده را بخرید، به محل قرارگیری آن در اتاق خود فکر کنید. محتمل ترین گزینه برای قرار دادن چراغ کف خود در اتاق نشیمن کجاست؟

در آرام ست، هدف ما این است که بهترین کالاهای خانگی را هنگام خرید آنلاین به شما ارائه دهیم. در این پیج، سعی نمودیم که مجموعه ای از بهترین آباژورهای ایستاده را با توجه به نکات مطرح شده در نحوه انتخاب آباژور ایستاده برای به شما عزیزان ارائه دهیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای