لوستر, مقاله

لوسترهای اسپوتنیک چیست ؟

لوسترهای اسپوتنیک چیست ؟

لوسترهای اسپوتنیک

طرح ها و مدل های زیادی برای لوستر ها ابداع شده است. لوسترهای اسپوتنیک یکی از طرح های جذاب و خاصی است که تنها افراد با روحیات و سلیقه های خاص آن ها را می پسندند. این لوستر خاص جزو گروه لوستر های فانتزی می باشند که طرح ها و مدل های موجود در آن بر گرفته از یک ایده و الگوی خاص می باشد. این ویژگی در رابطه با لوسترهای اسپوتنیک نیز کاملا صادق می باشد.

این لوسترها به دکوراسیون داخلی جذابیت متفاوتی می باشند. علاوه بر آن که روشنایی این طرح در لوستر حداکثر می باشد، به دلیل فرم دکوری خاصی که دارد، فضا را متحول می کند. چشم ناظران از دیدن لوسترهای اسپوتنیک متعجب خواهد شد و مدت ها ذهن و فکرشان درگیر این لوسترها می شود. اگر شما نیز در جست و جوی یک طرح خاص و فوق العاده برای لوستر می باشید، پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید.

 

منظور از لوسترهای اسپوتنیک چیست؟

لوسترهای اسپوتنیک یک طرح خاص و جدید برای لوستر می باشد، نامی که برای این مدل در نظر گرفته شده است، بیش از شکل ظاهری آن تعجب برانگیز خواهد بود. آیا تا به حال نقشی از ستاره های آسمانی را کشیده اید؟ ستاره ها در اشکال مختلفی کشیده می شوند، بعضی از آن ها یک دایره ی کوچک می باشد که افشانه های زیادی را به بیرون پرتاب می کند. این تصویر شباهت زیادی به فشفشه ها زمانی که در آسمان منفجر می شوند، دارد.

طراحان لوستر از این نقش زیبا یک ایده دریافت کرده اند. همانطور که ستاره های اجرام نورانی هستند، لوستر نیز با هدف نور پردازی و روشنایی ساخته شده است. پس کاملا متعارف است که از این طرح برای لوستر استفاده شود. در لوسترهای اسپوتنیک یک گوی طلایی و یا نقره ای وجود دارد که به واسطه های میله های متعددی دارای افشانه شده است. نوک این میله ها لامپ و چراغ های مختلفی قرار داده شده است. بدین صورت هم روشنایی و نور پردازی محیط ممکن خواهد بود و هم چنین یک وسیله ی دکوراتیو خاص و متفاوت را در ساختمان خواهیم داشت.

این لوستر ها جزو نمونه های آویزان بوده و بر روی دیوار نصب نمی شوند. به واسطه ی زنجیر و یا میله های زیبا لوستر از سقف آویزان شده و نور را به فضا می رساند. نور پردازی در لوسترهای اسپوتنیک بسیار زیاد و اصولی می باشد. در سایر لوستر ها لامپ ها در یک راستا قرار دارند و روشنایی آن ها به سمت سقف بازتاب می شود. اما در این لوستر ها هر کدام از لامپ ها در یک زاویه ی خاص قرار داده شده اند و گوشه به گوشه ی فضا به واسطه ی آن ها روشن خواهد شد.

 

لوسترهای اسپوتنیک چیست ؟

 

از لوسترهای اسپوتنیک در کجا استفاده می شود ؟

لوسترهای اسپوتنیک در گروه لوستر فانتزی قرار دارد، به همین دلیل مخاطبان خاصی این سبک را دنبال می کنند. این نوع از لوستر نیز در اندازه های مختلفی ساخته شده و می توان در متراژ های متعدد از لوسترهای اسپوتنیک استفاده کرد. اما نکته ای که در رابطه با این لوسترها وجود دارد، این است که در مکان های بسیار رسمی و اداری نمی توان از آن ها استفاده کرد. البته برای دفتر کار و مطب های پزشکی لوسترهای اسپوتنیک گزینه ی بسیار خوبی می باشد.

با توجه به نورپزدازی بسیار زیادی که این لوسترها دارد، افراد زیادی خواهان خریداری و نصب آن هستند. تناسب این لوسترها با چیدمان و تم موجود در فضای خانه بسیار مهم است. اگر سبک دکوراسیون داخلی شما سلطتی می باشد، استفاده از لوسترهای اسپوتنیک فضا را زمخت و نا زیبا خواهد کرد. اما در دکوراسیون های کلاسیک می توان این لوسترها را استفاده کرد، چرا که زیبایی مناسب آن ها باعث شده تا دنبال کنندگان سبک کلاسیک نیز به لوسترهای اسپوتنیک توجه کنند.

 

مقاله پیشنهادی—چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟

 

نتیجه گیری و کلام آخر

یکی از وسایلی که می توان نو پردازی محیط را به واسطه ی آن ها به بهترین شکل ممکن انجام داد، لوسترهای اسپوتنیک می باشد. جرا از روشنایی فوق العاده که این لوستر دارد، از لحاظ دکوراتیو نیز بسیار جذاب و خارق العاده می باشد. مجموعه ی آرام ست انواع و اقسام این لوسترها در مدل های مختلف ارائه می کند. شما با مراجعه به ایشان می توانید هر اندازه از لوسترهای اسپوتنیک را که می خواهید خریداری کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای