لوستر, مقاله

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟

پیش از هر گونه عاملی شما میبایست دقت کنید که برای کدام یک از فضاها و چه غایتی، به دنبال خرید لوستر رهسپار می شوید. آیا شما به منظور تأمین نور و روشنایی خانه ی خود اقدام به خرید لوستر مناسب کرده اید؟ یا آن که، به دنبال یک اکسسوری و محصولی جذاب به منظور تزیین و زیبایی محیط منازل خود هستید؟ شاید هم شما به دنبال دستیابی به هر دو مورد یاد شده می باشید! پس در ابتدا لازم است که شما بدانید قصدتان از تهیه لوستر چیست؟ سپس به سوی تهیه آن گام گذارید.

 

راهنمای خرید لوستر مناسب برای پذیرایی خود

خرید و اتخاذ لوسترهای سقفی جز اتخاذ های مشقت بار وسیله های خانه است. چرا که بیشتر اشخاص در آن از خود تخصصی را ندارند. از این جهت امکان دارد در انتخاب لوستر دچار برخی از مشکلات شوند. البته شما می توانید با دریافت کمک از شخص متخصص در رابطه با لوسترهای سقفی اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. در هر یک از خانه ها با اکتفا به متراژ خانه، ارتفاع سقف، گونه دکوراسیون داخلی منزل و غیره لوسترهای سقفی را باید انتخاب نمایید.

لوسترها دارای انواع مختلفی از گونه ها هستند، مانند: لوسترهای سقفی در ابعاد کوچک، لوسترهای کریستالی، لوسترهای برنزی و غیره.

اغلب از لوسترهای سقفی در راستای تأمین نور و روشنایی خانه بهره گرفته می شود و از لوسترهای دیواری در ابعاد کوچک تر تحت عنوان منبع کوچک تر نور بهره گیری می شود.

 

نکاتی در ارتباط با اتخاذ لوستر مناسب پذیرایی

در صورتی که شما قصد دارید لوستر پذیرایی خود را تغییر دهید و مایل هستید به سوی منبع نور جدیدی رهسپار شوید، باید با اکتفا به شرایط اتاق خود لوسترهای مناسب را انتخاب نمایید. برای این اتخاذ لازم است به دکوراسیون داخلی اتاق و رنگ های مورد استفاده در مبلمان توجه کنید. اتخاذ لوسترهای کلاسیک و به شدّت عظیم برای محیط های کوچک منجر خواهد شد، فضای شما کوچک تر به نظر آید.

لوسترهای کلاسیک خواهند توانست در محیط های بزرگ تر مورد بهره گیری قرار بگیرند و با ترکیب گشتن چند مدل دیواری دکوراسیون اتاق پذیرایی شما را به خوبی تأمین نمایند. اقسام لوسترهای کلاسیک با اکتفا به ابعاد و سایز آن می تواند در دکوراسیون هر منزلی مورد استفاده قرار بگیرد. حال آن که ما توصیه می کنیم پیش از خرید به سایز و ارتفاع آن نهایت توجه را داشته باشید.

 

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم ؟

لوستر سقفی اتاق پذیرایی میبایست یک مدلِ پور نور نیز بسیار درخشان باشد. چنانچه سقف پذیرایی شما بلند می‌ باشد، خواهید توانست از یک لوستر بزرگ یا آن که شاخه دار استفاده کنید. با اکتفا به سلیقه ی فردی خود در اتخاذ نوع دکوراسیون داخلی خانه می توانید به سوی خرید نوع کلاسیک یا آن که مدرن آن گام گذارید. چنانچه که طول سقف شما بلند است، خواهید توانست از دو یا آن که سه لوستر در ناحیه های گوناگون سقف استفاده نمایید. چنانچه که پذیرایی شما کوچک تر می باشد از خرید نمودن لوسترهای بزرگ و پر شاخه پرهیز کنید. بهتر است سعی کنید برای فضای پذیرایی لوستری کوچک تر انتخاب نمایید تا فضای شما را پر هرج و مرج نکند.

سبک و مدل مختص به لوسترها از جمله حائز اهمیت ترین نکاتی می باشد که میبایست بدان توجه نمایید. پیش از توجه به ابعاد فنی لوستر، معین کنید که سبک چیدمان منزل شما، سنتی می باشد و یا مدرن! ممکن است برای بخش پذیرایی و قسم های دیگر منزل خود تلفیقی از سبک مدرن و سنتی را پسند نمایید. به هر حال ماقبل از آغاز فرآیند خرید خود، میبایست تصمیم پایانی را برای سبک و نوع چیدمان خود در نظر بگیرید.

 

 

مقاله پیشنهادی—راهنمای خرید لوستر برای منازل

 

 

ارتفاع سقف خانه خود را در نظر داشته باشید

پیش از انتخاب نمودن لوستر از خود این سؤال را بپرسید که آیا سقف اتاق پذیرایی ما کوتاه می باشد یا بلند؟ توجه و دقت بدین موضوع منجر خواهد شد که، به هنگام بلند بودن سقف مکان مورد نظر خود، به سوی خرید لوسترهای بلند و چند شاخه رهسپار شوید. به عبارتی سقف های بلند دست شما را در انتخاب نمودن لوستر باز خواهند گذاشت. از این جهت ما می توانیم انتخاب لوسترهای بلند و ریشه ای را در این راستا پیش روی شما قرار دهیم. ولیکن چنانچه سقف اتاق شما کوتاه می باشد، لوسترهای با ارتفاع بلند نمای نامناسبی را به پذیرایی شما خواهد بخشید. به گونه ای که به منظور تردد اشخاص قد بلند مشکل آفرین خواهد بود.

دوستان عزیز، امیدوار هستیم که ما توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز شما را در ارتباط با چگونگی انتخاب لوستر فراهم نموده باشیم.

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مرتبط