مقاله, ساعت

بهترین برندهای ساعت دیواری

بهترین برندهای ساعت دیواری-وبسایت ارام ست

ساعت دیواری یکی از وسایل ضروری در منازل محسوب می شود زیرا برای محاسبه زمان نیاز به ساعت داریم. وجود ساعت در منازل علاوه بر سنجش زمان، در دکوراسیون منازل و زیبایی آن تاثیر به سزایی دارد. امروزه انواع ساعت های دیواری در برند های مختلف با طرح های متفاوت در بازار عرضه می شود. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد بهترین برندهای ساعت دیواری کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

بهترین برندهای ساعت دیواری -وبسایت ارام ست

شرکت های سازنده ساعت دیواری

شرکت های بسیاری وجود دارد که سال ها در زمینه ساخت و تولید ساعت های دیواری فعالیت دارند که دارای برندهای معتبری هستند از جمله این برندها می توان به برندهای زیر  اشاره کرد.

  • برند سیکو
  • برند شوبرت
  • برند سیتی زن
  • برند رولکس 
  • برند کاسیو

این برند ها دارای دوام بسیار زیادی هستند و قیمت آن ها با توجه به مشخصات و کارکرد هایی که دارند متفاوت است. معمولا بهترین ساعت ها با برندهای برتر دارای قیمت بالایی هستند شما می توانید نسبت به بودجه خود ساعت های دیواری را خریداری کنید.

برند سیکو

سیکو یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید و فروش ساعت فعالیت دارد. کلمه سیکو در زبان ژاپنی به معنی موفقیت است. سیکو به دلیل وسعت تخصصی که در این زمینه دارد، اجزای ساعت توسط خود شرکت سیکو تولید می شود. این برند تنها تولید کننده ساعت است که از چهار فناوری مهم در ساخت ساعت استفاده می کند. یکی از محبوب ترین ساعت های دیواری سیکو مدل QXA389B است.

ساعت دیواری با برند سیکو -وبسایت ارام ست

برند شوبرت

برند شوبرت با استفاده از بهترین تکنولوژی روز، ساعت های دیواری با کیفیت و زیبا را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. ساعت های دیواری شوبرت حاصل تجربه گروهی خبره در زمینه تولید ساعت دیواری است تا این ساعت های دیواری را به عنوان یکی از بهترین برندهای دنیا معرفی کنند. هدف این شرکت ایجاد ساعت های دیواری دارای مشخصه اصالت، دوام و زیبایی است. این ساعت ها در مدل های مختلفی برای خریداران داخلی و خارجی عرضه می شود.

برند سیتی زن

امروزه توجه به برند ساعت بیش از گذشته افزایش پیدا کرده است سیتی زن یکی از بهترین برندهای ساعت و بزرگترین تولید کننده ساعت است. این ساعت در کشور ژاپن تولید می شود و تمام اجزای ساعت نیز در همین کشور ساخته می شود. برخی تصور می کنند که همه قطعات ساعت در همان شرکت تولید می شود. اما به این صورت نیست همه قطعات مانند قطعات مکانیکی مدارها و تراشه های الکترونیکی همه در داخل کشور ژاپن تولید می شود.

برند سیتی زن گام های بزرگی در زمینه صنعت ساعت سازی برداشته است. همواره با استفاده از پیچیده ترین تکنولوژی های روز برای ایجاد تنوع در ساعت های دیواری با گستره وسیع در تلاش است. طرح های متنوع ساعت های سیتی زن دارای کیفیت استثنایی هستند و این برند طرفداران بسیاری دارد.

ساعت دیواری با برند سیتی زن -وبسایت ارام ست

برند کاسیو

در سال 1980 کاسیو به عنوان یکی از تولید کنندگان ساعت های دیجیتال و آنالوگ معرفی شد. امروزه کاسیو شرکت بسیار بزرگی است و انواع ساعت های دیواری را به سراسر دنیا عرضه می کند. کاسیو یک شرکت ژاپنی است و دارای ویژگی های بسیاری مانند تنوع در رنگ، سایز و کیفیت بالای ساعت است.

 

برند رولکس 

ساعت رولکس در ایران تولید می شود. این ساعت دارای قیمت پایینی است و بسیاری از مصرف کنندگان از این ساعت راضی هستند. این شرکت با استفاده از تجربیات خود ساعت های دیواری با ویژگی هایی مانند زیبایی، انواع متفاوت ساعت دیواری، تنوع رنگ تولید می کند. ساعت دیورای رولکس نسبت به سایر برندها دارای قیمت مناسب تری دارد. تولید کنندگان ایرانی از بهترین استانداردهای روز دنیا برای ساخت ساعت دیواری استفاده می کنند.

نتیجه گیری

ساعت دیواری برای همه منازل و محیط های کاری ضروری است زیرا برای آگاهی از زمان در طول شبانه روز بارها به آن نگاه می کنید. بهترین برندهای ساعت دیواری با توجه به کاربرد و سلیقه مصرف کنندگان ساعت های دیواری مختلفی را تولید کرده اند اما بهتر است ساعت هایی را انتخاب کنید که طول عمر بیشتری داشته باشد. هر برندی که انواع ساعت دیواری را تولید می کند می تواند بخشی از مصرف کنندگان را به خود جذب کند زیرا سلیقه افراد با هم متفاوت است و افراد بر اساس نیاز و بودجه خود اقدام به خرید می کنند.

مقاله های مرتبط:
نحوه انتخاب اصولی شیلد آباژور
تاثیر ساعت دیواری بر دکوراسیون منزل

آیا لازم است که آباژور ها در اتاق همخوانی داشته باشند

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای