لوستر, مقاله

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوستر مدرن

عوامل تاثیرگذار بر قیمت لوستر مدرن

قیمت لوسترهای مدرن به دلیل تنوع زیاد مدل های موجود بسیار متفاوت است. به طور کلی لوسترهای مدرن در همه رده های قیمتی در بازار موجود هستند. به این ترتیب می توانید بر اساس بودجه خود لوستر مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر قصد خرید یک لوستر شیک و مدرن را دارید، در این مقاله در آرام ست با ما همراه باشید.

 

لوستر مدرن پذیرایی

در حال حاضر، بسیاری از افراد دکوراسیون سبک کلاسیک را به سبک مدرن ترجیح می دهند و در نتیجه تقاضای زیادی برای لوسترهای سبک مدرن وجود دارد. لوسترهای مدرن اتاق نشیمن در طرح های مختلف از جمله نقش های هندسی زیبا در فروشگاه چشمه نور موجود است. قیمت لوستر اتاق نشیمن مدرن به دلیل ابعاد بزرگتر نسبت به لوستر اتاق خواب و آشپزخانه بالاتر است. علاوه بر این، مواد بیشتری برای ایجاد لوسترهای اتاق نشیمن مدرن استفاده می شود که به طور طبیعی قیمت آن را افزایش می دهد. علاوه بر این، لوسترهای اتاق نشیمن در مقایسه با لوسترهای آشپزخانه و اتاق خواب دارای طرح های پیچیده تری هستند. یکی از گران ترین لوسترهای اتاق نشیمن، لوسترهای کریستالی با آویزهای بلند هستند. اگر کریستال های به کار رفته در این لوسترها وارداتی باشد و درخشندگی و کیفیت بالایی داشته باشد باعث افزایش قیمت لوستر مدرن می شود.

 

لوستر مدرن کنترلی

در سال های اخیر نوعی لوستر مدرن کنترل شده وارد بازار شده است که امکان تنظیم سطح نور را از طریق کنترل از راه دور فراهم می کند. در مقایسه با سایر لوسترها، لوسترهای مدرن کنترل شده قیمت بالاتری دارند.

 

لوستر سقفی ال ای دی

یکی از محبوب ترین لوسترهای سقفی مدرن، لوسترهای سقفی ال ای دی هستند. لوسترهای سقفی یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون به سبک مدرن هستند و زیبایی دکوراسیون را چندین برابر می کنند. این لوسترها که تنوع بالایی دارند از چراغ های LED استفاده می کنند. مهم ترین عامل در تعیین قیمت لوستر سقفی مدرن نه تنها ابعاد لوستر بلکه تعداد لامپ های به کار رفته در آن است. برخی از لوسترهای سقفی دارای آویزهای کریستالی هستند و تعداد این آویزها نیز بر قیمت لوستر تاثیر می گذارد.

 

عوامل مهم در قیمت لوستر مدرن

عوامل مهم در قیمت لوستر مدرن

عوامل مهم در قیمت لوسترهای مدرن بسیاری از عوامل مانند برند، طراحی و مواد مصرفی در قیمت لوسترهای مدرن تاثیرگذار هستند. به طور کلی، هر چه جزئیات و کار بیشتری در لوستر انجام شود، قیمت آن نیز بالاتر است. در این مقاله به عوامل تاثیرگذار در قیمت انواع لوسترهای مدرن می پردازیم.

جنس بدنه لوستر 

بدنه لوسترهای مدرن موجود در بازار از مواد مختلفی ساخته شده است، از جمله مانند چوب، برنز، آلومینیوم و غیره. از آنجایی که قیمت این مواد با یکدیگر متفاوت است، قیمت این لوسترها نیز متفاوت است.

 

جنس کریستالی لوسترهای مدرن

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت لوسترهای کریستالی مدرن، کیفیت کریستال های مورد استفاده است. هر چه این کریستال ها برتری و ظرافت بیشتری داشته باشند، قیمت لوستر کریستالی مدرن بالاتر می رود.

 

ابعاد لوستر

لوسترهای مدرن در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند و انتخاب ابعاد لوستر بستگی به فضای منزل شما دارد. از آنجایی که لوسترهای بزرگتر به مواد بیشتری برای ساخت نیاز دارند، مسلماً لوسترهای بزرگتر مدرن قیمت بالاتری دارند.

 

مقاله پیشنهادی—ترکیب کلاسیک و مدرن با آباژور

 

نتیجه گیری و کلام آخر

قیمت لوسترهای مدرن به دلیل گستردگی مدل های موجود بسیار متفاوت است. به طور کلی لوسترهای مدرن را می توان در همه رده های قیمتی در بازار یافت. تنوع طرح ها، مواد و اندازه ها به تفاوت قیمت ها کمک می کند. چه به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه باشید و چه به دنبال یک محصول لوکس باشید، یک لوستر مدرن متناسب با سلیقه و بودجه شما وجود دارد. با تحقیق و بررسی صحیح، می توانید یک لوستر مدرن بیابید که نه تنها جذابیت زیبایی شناسی فضای شما را افزایش می دهد، بلکه در محدودیت های مالی شما نیز قرار می گیرد.

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مرتبط